Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: سرنوشت دنیا در دستان لارا کرافت در فیلم جدید Tomb Raider

آلیشیا ویکاندر آماده است تا 15 سال بعد از آخرین فیلم Tomb Raider با بازی آنجلینا جولی یعنی Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life، پا جای پای او بگذارد و در نقش لارا کرفت را در فیلم بعدی آن بازی کند.

در اولین تریلر فیلم جدید Tomb Raider شرکت برادران وارنر که توسط دنیل وو در اینستاگرام منتشر شد (این ویدئو بعد‌ها از اینستاگرام حذف گردید)، ویکاندر نشان می دهد که این همان لارا کرافت نسل پیشین نیست. شخصیتی که ویکاندر از لارا کرافت به نمایش می گذارد بر اساس برداشت جدیدتر اسکوئر اینکس از این قهرمان است. همه‌چیز از پوشش ویکاندر گرفته تا محیط پیرامون او در فیلم، برگرفته از بازی‌های محصول سال‌های 2013 و 2015 یعنی Tomb Raider و Rise of the Tomb Raider است.

این فیلم برادران وارنر همچنین بر روی نسخه‌ی جوان‌تری از این شخصیت متمرکز خواهد بود که تصمیم می‌گیرد زندگی خود را به عنوان یک دانشجو در شرق لندن که در وضعیت مالی مناسبی ندارد رها کند و در مقبره‌ای نزدیک ساحل ژاپن به ماجراجویی بپردازد. می‌توانید خلاصه‌ی این فیلم را در زیر مطالعه کنید:

لارا کرافت دختر مستقل یک ماجراجو است که پدرش در دوران نوجوانی او ناپدید شده بود. او که در حال حاضر در 21 سالگی هدفی در زندگی ندارد، به عنوان یک پیک دوچرخه‌ای در خیابان‌های شرق لندن پرسه می‌زند و برای کسب درآمدش به مشکل برخورده است.

او به وضوح بر خلاف آخرین خواسته‌های پدرش عمل می‌کند و همه‌چیز را در راه جست‌و‌جوی آخرین مقصد شناخته‌شده‌ی پدرش رها می‌کند. این مقصد یک مقبره‌ی افسانه‌ای است که در جزیره‌ی افسانه‌ای در جایی نزدیک به سواحل ژاپن قرار دارد. ماجراجویی او اما ساده نخواهد بود و حتی رسیدن به این جزیره خطراتی را در پی خواهد داشت. او که به شدت سرسخت است و روحیه‌ای لجباز دارد باید یاد بگیرد که از محدودیت‌های خود فراتر برود.

در این فیلم ویکاندر به همراه دامینیک وست، والتون گاگینز و کریستین اسکات توماس نقش‌آفرینی خواهد کرد. Tomb Raider در تاریخ 25 اسفند 1396 اکران خواهد شد.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.