Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Zone of the Enders 2 با پشتیبانی از واقعیت مجازی برای پلی‌استیشن و پی‌سی عرضه می‌شود

هیدئو کوجیما زمانی که در سال 2003 به تهیه‌ی بازی دیگری از مجموعه‌ی مورد علاقه و توجه‌ش یعنی Zone of Enders پرداخته بود، شاید تا قبل از این فکر نمی‌کرد که قسمت دوم از این بازی که Zone of the Enders: The 2nd Runner نام دارد، بعد از جدایی او از کونامی برای عرضه با قابلیت پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن، برای کنسول سونی و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

اما کونامی در خانه‌ی خود و دور از چشم هیدئو کوجیما، خبر عرضه‌ی یک بازسازی (ریمستر) از بازی Zone of the Enders: The 2nd Runner برای کنسول پلی‌استیشن 4 و پی‌سی را تایید کرد. در جریان کنفرانس سونی در توکیو گیم شو 2017، این خبر به همراه نمایش تریلری از بازی، رسما اعلام شد.

نسخه‌ی ریمستر شده‌ی این بازی برای پلی‌استیشن 4 از وضوح تصویر 4K بهره می‌برد. سازندگان همچنین برای این نسخه وعده‌ی طراحی مجدد صداگذاری بازی و نیز پشتیبانی از صدای فراگیر نسل بعدی را داده‌اند. طبق اعلام کونامی، این بازی به طور کامل از فناوری واقعیت مجازی (Virtual Reality) پشتیبانی می‌کند و با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن هماهنگی کامل خواهد داشت. این نسخه از بازی که Zone of the Enders: The 2nd Runner – Mars نامیده می‌شود، همچنین قرار است از طریق استیم (Steam) برای رایانه‌های شخصی و ویندوز نیز عرضه شود.

احتمالا تاکید سونی و کونامی به عرضه‌ی این بازی برای رایانه‌های شخصی از طریق استیم به این خاطر است که بدانیم بازی قرار نیست از طریق فروشگاه رسمی ویندوز برای کاربران رایانه‌های شخصی عرضه شود.

اولین بازی از مجموعه‌ی Zone of Enders در سال 2001 برای کنسول پلی‌استیشن 2 عرضه شده بود. قسمت‌های فرعی این بازی برای کنسول گیم‌بوی نیز عرضه شدند تا این‌که دومین قسمت از بازی در سال 2003 عرضه شد. این بازی پیش‌تر در قالب یک مجموعه‌ی HD برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 در سال 2012 عرضه شده بود.

بازی Zone of the Enders: The 2nd Runner — Mars بهار سال آینده وارد بازار می‌شود.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.