Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر جدید بازسازی Shadow of the Colossus برای پلی‌استیشن ۴

تریلر جدیدی از بازسازی بازی Shadow of the Colossus طی توکیو گیم شو 2017 به نمایش درآمد.

فومیتو یودا که در کنفرانس گیم‌لب در بارسلونا با یوروگیمر صحبت کرده بود، درباره‌ی نقشش در تولید این بازی اطلاعاتی داد. این کارگردان گفت که لیستی از تغییراتی که به نظر او باید در بازی به وجود بیایند فرستاده است و اضافه کرد: «نمی‌دانم که تغییراتی که انجام خواهد شد همان‌هایی است که من گفته‌ام یا خیر.» با این وجود که موارد زیادی بود که یودا مایل به تغییر آن‌ها بود، او نمی‌خواست به صورت عمومی درباره‌ی آن‌ها صحبت کند. او گفت: «اگر حرفی بزنم و نسخه‌ی نهایی شامل تغییرات مورد نظر من نباشد مشکل ایجاد خواهد شد.»

او البته درباره‌ی چیز‌ی که نمی‌خواست در بازی تغییر کند صحبت کرد و آن ساختار باس‌های بازی بود که از 16 درگیری تشکیل می‌شد. او در پاسخ به این سوال که آیا دشمنانی که در بازی اصلی حذف شده بودند در این بازسازی حضور خواهند داشت یا نه گفت: «در این بازی 16 دشمن وجود دارند و داستان بازی درباره‌ی این 16 دشمن است. به تغییر این مسئله فکر نمی‌کنم. بازی با این 16دشمن تکمیل شده است.»

دلیلی که یودا در بازسازی بلوپرینت از بازی Shadow of the Colossus دخالت خاصی ندارد این است که بر روی پروژه ی دیگری فعالیت دارد. او به یوروگیمر گفته است که می‌خواهد این پروژه‌ را هرچه سریع‌تر به اتمام برساند و قصد دارد که به منظور تسریع زمان تولید آن، نسخه‌ای اولیه از پروژه را بسازد. این نکته از این جهت جالب توجه است که این اولین باری است که یودا ابتدا یک نسخه‌ی اولیه می‌سازد و بازی‌های پیشین او در ابتدا به صورت یک فیلم کوتاه به تیم توسعه دهنده نشان داده می‌شدند.

بازسازی بلوپرینت از بازی Shadow of the Colossus قرار است تا در سال آینده به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.