Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: می‌توانید دموی Forza Motorsport 7 را از امروز امتحان کنید

دموی بازی Forza Motorsport 7 هم‌اکنون برای هردو پلتفرم ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 قابل دانلود است و شامل سه حالت منحصر به فرد مسابقه است که نشان‌گر عمق و کیفیت‌ تجربه‌ای است که این بازی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

علاوه بر این نسخه‌ی دمو، برای آمادگی جهت عرضه‌ی این بازی می‌توانید تریلر عرضه‌ی آن را نیز تماشا کنید.

تصاویر استفاده شده در این تریلر جدید با کیفیت همگی از خود بازی گرفته شده اند و به شما نشان خواهند داد که تجربه‌ی واقعی مسابقه دادن در Forza Motorsport 7 چگونه خواهد بود. با تصاویر اچ‌دی‌آر، موتورهایی شبیه به واقعیت و تجربه‌ی سمعی و بصری واقعی این بازی قادر خواهید بود تا یورش آدرنالین را به خوبی حس کنید. همچنین برای اولین بار شما قادر خواهید بود تا علاوه بر شخصی‌سازی خودروی خود، با استفاده از امکانات بازی به راننده‌ی خود نیز ظاهری شخصی‌سازی شده ببخشید.

با فورتزا موتوراسپورت 7 می‌توانید زیبایی و خطرات مسابقات اتوموبیل‌رنی را به درستی تجربه کنید. بیش از 700 خودرو در فورتزاویستا قابل دسترس هستند که شامل بزرگترین کلکسیون خودرو‌هایی مانند فراری، لامبورگینی و پورش خواهد بود که این تعداد بیش از هر بازی ریسینگ دیگری است. همچنین 30 محیط مسابقه نیز در بازی وجود دارند و شرایط دینامیکی بازی هربار متفاوت خواهد بود.

همچنین کسانی که صدایشان در فورتزا موتوراسپرت 7 به‌کار‌گرفته شده‌اند نیز معرفی شده‌اند. امسال این افراد شامل رانندگان جدید و قدیمی، طراح‌های صنعتی اتوموبیل، خبرنگاران مسابقات و افراد دیگری در ارتباط با این زمینه خواهد بود که هریک از آن‌ها تاثیرات خود را به نحو احسن در بازی خواهند گذاشت. از جمله‌ی این افراد می‌توان به چارلی ترنر (سردبیر نشریه‌ی تاپ گیر)، جانی لیبرمن (نشریه‌ی موتور ترند)، جوزف نیوگاردن (راننده‌ی حرفه‌ای)، کاترین لگ (راننده‌ی حرفه‌ای)، کن بلاک (راننده‌ی رالی)، کیم ولفکیل (سردبیر نشریه‌ی جاده و پیست)، لین سنت جیمز (راننده‌ی بازنشسته) و بسیاری دیگر اشاره کرد.

 

Forza Motorsport 7 به عنوان یکی از عناوین Xbox Play Anywhere در تاریخ 29 سپتامبر (نسخه‌ی اولتیمیت) و 3 اکتبر (نسخه‌های دولوکس و استاندارد) در دسترس خواهد بود. این به این معنی است که هر دو نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 با هم قابل استفاده‌اند و نیازی به خرید مجدد این بازی نیست.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.