Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: کریس ردفیلد سرسخت مانند همیشه در بسته‌ی الحاقی Resident Evil 7

در اولین نگاه به  بسته‌ی الحالقی جدید بازی Resident Evil 7 Biohazard، یعنی Not a Hero، کریس ردفیلد مانند همیشه وارد صحنه می‌شود. طی مراسم توکیو گیم شوی امسال، کپکام تریلری از گیم‌پلی این قسمت رایگان در اختیار طرفداران قرار داد که مطمئنا برای طرفداران قدیمی سری بازی‌های رزیدنت اویل آشنا خواهد بود.

در Not a Hero بازیکنان نقش کریس ردفیلد را بازی می‌کنند که از روز‌های اول به وجود آمدن این فرنچایز در آن حضور داشته است. اتفاقات این بسته‌ی الحاقی دنباله‌ی حالت داستانی اصلی خود بازی رزیدنت اویل 7 هستند اما داستان متفاوتی را نسبت به آن دنبال می‌کنند. ردفیلد با تهدید‌های جدید زامبی‌ها و دیگر موجودات خبیث سر و کله می‌زند.

برای مشاهده‌ی سه دقیقه از زامبی‌کشی‌های آشنا و قدیمی توسط کریس ردفیلد می‌توانید تریلر این بسته‌ی الحاقی را از بالای این صفحه تماشا کنید. این بسته‌ی الحاقی (Not a Hero) که در ابتدا به عنوان یکی از مواردی که قرار بوده است در بهار منتشر شوند معرفی شده بود. این بسته اگرچه در تاریخ 12 سپتامبر یعنی 21 آذر ماه 1396 و بعد از تاخیری بسیار طولانی منتشر خواهد شد. اضافه‌ی دیگری نیز به نام End of Zoe برای این بازی منتشر خواهد شد که به منزله‌ی اتمام سیزن پس Resident Evil 7 خواهد بود.

کپکام همچنین نسخه‌ای طلای از این بازی منتشر خواهد کرد که از همان اول حاوی تمام محتویات حاضر برای این بازی خواهد بود. بسته‌های الحاقی پیش‌تر عرضه شده‌ی بازی یعنی Banned Footage Vol. 1 و نیز Banned Footage Vol. 2 در این نسخه از بازی گنجانده شده‌اند. باید بدانید که تقریبا همه‌ی محتوای منتشر شده برای نسخه‌ی پلتفرم پلی‌استیشن 4 بسته‌ی الحاقی بازی Resident Evil 7 یعنی Not a Hero را می‌شود با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن تجربه کرد.

«رزیدنت اویل 7: بایوهازارد» جدیدترین عنوان ترسناک این فرنایز مشهور از شرکت کپکام است که در ماه ژانویه‌ی 2017 برای پلتفرم‌های ویندوز و پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.