Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

به‌روزرسانی جدید «سوپر ماریو ران» Daisy و یک دنیای جدید به همراه دارد

0

نینتندو تا پایان ماه جاری میلادی، بازی موبایلی ماریو Super Mario Run را به‌روزرسانی خواهد کرد. همراه با این آپدیت شخصیت قابل بازی «دِیزی» (Daisy)، یک دنیای جدید و یک مود جدید برای بازی عرضه می‌شود. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

به‌روزرسانی 29 سپتامبر بازی سوپر ماریو ران، دیزی را به شخصیت‌های قابل بازی این بازی دونده موبایلی اضافه می‌کند. دیزی، هفتمین دونده‌ی این بازی خواهد بود. البته بدون احتساب رنگ‌های متفاوت شخصیت «یوشی» که در بازی حضور دارند. همچنین، نینتندو با عرضه‌ی این به‌روزرسانی برای بازی، یک دنیای جدید با نام “World Star” به بازی اضافه می‌کند که شامل 9 مرحله‌ی جدید می‌شود. برای قابل بازی شدن این مراحل باید مراحل قبلی بازی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید. همچنین، World Star دشمنان جدید را به بازی اضافه می‌کند که البته نینتندو در مورد آن‌ها چیزی نگفته است. مکانیک‌های گیم‌پلی جدید هم به همراه این دنیای جدید به بازی اضافه می‌شوند.

به علاوه، بازی‌کنندگان سوپر ماریو ران با این آپدیت، به مود جدید Remix 10 دسترسی پیدا می‌کنند. در این حالت از بازی، مراحل و قسمت‌های حاضر در بازی با هم تلفیق می‌شوند و ریمیکس آن‌ها چالش‌های جدیدی در بازی خلق می‌کنند. در توضیح این حالت جدید از بازی در فروشگاه اپل آمده است:

ریمیکس 10 یک حالت جدید در بازی است که شما می‌توانید در آن مجموعه‌ای از 10 قسمت کوتاه از سوپر ماریو ران را درنوردید. استیج‌ها در این حالت ریمیکس شده‌اند و چینش آن‌ها در هر مرتبه از تلاش بازی‌کننده تغییر خواهد کرد. هر بار که شما به این بخش می‌روید یک چالش کاملا جدید در انتظارتان است.

ریمیکس 10 به بازی‌کنندگان این شانس را می‌دهد که آیتم‌های جدید کسب کرده و «قلمرو قارچی» خود را با آن‌ها آزین ببندند.

همچنین نینتندو در آپدیت جدید امکان گوش دادن به موسیقی دلخواه بازی‌کننده را فراهم کرده است. اگر شما هنگام بازی موسیقی را خودتان پخش کنید، ماریو و دوستانش در بازی هدفون به گوش می‌گذارند!

نینتندو همچنین در آستانه‌ی انتشار این آپدیت و برای تبلیغ بیشتر آن، قیمت بازی را به نصف کاهش می‌دهد. شما می‌توانید از 29 سپتامبر تا 12 اکتبر (7 تا 20 مهر) بازی را با پنجاه درصد تخفیف خریداری کنید.

 

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.