Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی معمایی The Witness برای آی‌او‌اس منتشر شد

0

The Witness، بازی مشهور و فکری شرکت تکلا هم‌اکنون برای iOS در دسترس است.

شرکت تکلا و طراح ارشد این بازی، جاناتان بلو، از سال 2012 برنامه‌ی عرضه‌ی این بازی بر روی سیستم‌عامل آی‌او‌اس را داشته‌اند. نسخه‌ی iOS این بازی به نظر می‌رسد که محتوایی مشابه نسخه‌های دیگر این بازی داشته باشد و تفاوت آن این است که از کنترل لمسی نیز بهره می‌برد. قیمت پایین این بازی احتمالا به خاطر عرف بازی‌های موجود در اپ‌استور باشد که کاربران به دیدن بازی‌های رایگان عادت کرده است و 5 دلار نیز قیمت بالایی به نظر می‌رسد.

اضافه شدن بازی The Witness به فروشگاه اپ‌استور با عرضه‌ی نسخه‌ی 11 سیستم‌عامل iOS همزمان شد. این فروشگاه هم‌اکنون شامل بخشی می‌شود که به صورت روزانه محتوایی را معرفی می‌کند و این بازی دیروز در این بخش قرار گرفته بود.

در بازی The Witness شما در جزیره‌ای خالی از از سکنه از خواب برمی‌خیزید و هرکجا از این جزیره‌ی خالی که بروید با معما‌های جدیدی روبرو خواهید شد. در یک طرف جزیره کوهی وجود دارد و به نظر می‌رسد که هدف نهایی شما همین جا باشد. اما راه رسیدن شما به این کوه حل کردن صدها معمای موجود در بازی است. باید هنگام انجام این بازی حواستان جمع باشد و از هردو حس شنوایی و بینایی خود استفاده کنید تا ماهیت این معما‌ها را دریافته و بتوانید آن‌ها را حل کنید.

تکلا نسخه‌ی آی‌او‌اس این بازی را به قیمت 10 دلار در اپ‌استور به فروش می‌رساند که تنها یک‌چهارم قیمت نسخه‌ی مک، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی آن است که 40 دلار قیمت دارد. این بازی در ماه ژانویه‌ی 2016 برای اولین‌بار برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 عرضه شد. در ماه سپتامبر 2016 نیز نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی روانه‌ی بازار شد و در ژانویه‌ی 2017 بر انویدیا شیلد و مارس 2017 برای مک عرضه شد.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.