Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر محتوای اضافه داستانی برای فاینال فانتزی ۱۵ از محتوای جدید خبر می‌دهد

با انتشار تریلر جدید بازی «فاینال فانتزی 15» به نظر می‌رسد محتوای اضافه‌ی داستانی برای این بازی در سال 2018 عرضه خواهد شد. بازی‌کنندگان این بازی به زودی چند بسته‌ی الحاقی جدید برای بازی کردن در اختیار خواهند داشت که  تا پایان سال 2017 عرضه‌ی آن‌ها به پایان می‌رسد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

اما به نظر می‌رسد که سازندگان این بازی برنامه‌هایی برای انتشار بسته‌های الحاقی دیگر برای این بازی، در سال آینده‌ی میلادی نیز دارند.  این‌طور که از تریلر منتشر شده از این بازی در TGS 2017 بر می‌آید، اسکوئر انیکس (Square Enix) ناشر این عنوان در نظر دارد، بخش داستانی تازه‌ای برای این بازی با محوریت جنتیانا و لونا عرضه کند. در تریلر منتشر شده این شخصیت‌ها چند بار در حال گفتگو نشان داده می‌شوند.

هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی در این مورد گفته است که عرضه‌ی محتوای جدید برای این بازی تا زمانی که تقاضا از سوی بازی‌کنندگان ادامه داشته باشد، ادامه خواهد یافت. تاباتا اضافه کرده که داستان‌های جدید بازی حول شخصیت‌های دیگر بازی خواهد بود.  تاریخ عرضه‌ای برای این محتوای اضافه در نظر گرفته نشده است، بنابراین باید فعلا به همین تریلر و اشاره‌ به آینده بسنده کنیم.

تریلر همچنین قسمت‌هایی از بسته‌ی الحاقی مخصوص واقعیت مجازی پلی‌استیشن را نمایش می‌دهد. این بازی که «هیولاهای اعماق» نام دارد در تاریخ 21 نوامبر یعنی 30 آبان ماه به بازار عرضه می‌شود. به علاوه همان‌طور که این تریلر نشان می‌دهد، یک نسخه‌ی جیبی از بازی برای گوشی‌های اندرویدی و iOS در راه است.  به علاوه تریلر یادآوری می‌کند که Kingsglaive: Final Fantasy را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه‌ها خریداری کنید.

قبل از این‌که محتوای وعده داده شده در این تریلر به تاریخ عرضه‌ی خود نزدیک شود، بازی‌کنندگان می‌توانند دو محتوای داستانی و چندنفره‌ی بازی را تا پایان سال بازی کنند. «اپیزود ایگنیس»‌ (Episode Ignis) در ماه دسامبر منتشر می‌شود و بخش چندنفره‌ی Comrades ماه آینده برای بازی در دسترس خواهد بود.  ماه گذشته اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی فاینال فانتزی 15 در سال 2018 برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و همه‌ی محتوای اضافه‌ی منتشر شده برای بازی تا آن زمان را به همراه خواهد داشت. به نظر می‌رسد که فعلا قرار نیست این بازی از کانون توجه مخاطبین خارج شود.

برای اخبار بیشتر در رابطه با فاینال فانتزی 15 گیم‌نیوز را دنبال کنید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.