Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی تحسین شده‌ی Inside برای نینتندو سوئیچ و iOS عرضه می‌شود

0

بازی تحسین شده‌ی استودیوی خلاق «پِلی‌دِد» (Playdead) ظاهرا قرار است برای کنسول نینتندو سوئیچ و سیستم عامل iOS عرضه شود. «اینساید» (Inside) سال گذشته برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود و تا کنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

آرنت جنسن سازنده‌ی این بازی در سفر به ژاپن (احتمالا به بهانه‌ی توکیو گیم شو 2017) به خبرگزاری ژاپنی فامیتسو گفته است که این بازی قرار است برای سوئیچ و اپل عرضه شود. از تصاویری که او و تیم پلی‌دد در توئیتر خود به اشتراک گذاشته‌اند پیدا است که اوقات خوب و خوشی را در مهد بازی‌های رایانه‌ای، ژاپن تجربه کرده‌اند. تیم پلی‌دد در این سفر با سازندگان بازی «آخرین نگهبان» (The Last Guardian) و خالق این بازی آقای فامیتو اوئدا دیدار داشته و شام مفصلی با هم خورده‌اند. «هیدئو کوجیما» خالق مجموعه‌ی «متال‌گیر» و سازنده‌ی بازی Death Stranding نیز یکی دیگر از فعالان صنعت بازی است که با تیم پلی‌دد و اینساید شام خورده! موضوع گفتگو در این قرارهای شبانه مشخص نشده است. و احتمالا به ما ربطی هم ندارد.

هیچ اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی بازی اینساید برای iOS و سوئیچ نشده است، اما بعید نیست که این اتفاق تا پایان سال جاری میلادی بیفتد. چرا که هم نینتندو و هم اپل در تدارک برنامه‌های جدید برای جذب مخاطبین در نیمه‌ی دوم سال جاری هستند. به تازگی بازی معمایی The Witness برای iOS عرضه شد. نینتندو نیز همواره در تلاش است تا بازی‌های بیشتری را به گنجینه‌ی بازی‌های نینتندو سوئیچ اضافه کند.

استودیوی پلی‌دد کار خود را به صورت جدی با عرضه‌ی بازی قابل تحسین «لیمبو» (Limbo) آغاز کرد و پس از جلب توجهات توانست بازی موفق دیگری در همان سبک و سیاق به بازار عرضه کند. «اینساید» بازی تحسین شده‌ی این استودیو در سبک پلتفرمر دو بعدی – معمایی است که توانسته نظرات مثبت اغلب منتقدین و بازی‌کنندگان را به خود جلب کند.

اطلاعات و جزئیات بیشتر و دقیق‌تر در مورد عرضه‌ی اینساید برای سوئیچ و آی‌او‌اس را در گیم‌نیوز خواهید خواند.

منبع eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.