Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حل مشکلات نسخه‌ی پی‌سی بازی Project Cars 2 + راهنمایی و مشاوره

1

Project Cars 2 عنوان بازی (شبیه‌سازی رانندگی)جدی استودیو Slightly Mad Studios است که تلاش می‌کند نزدیک‌ترین تجربه‌ به رانندگی حرفه‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد. Project Cars دو سال پیش عرضه شد و در بازاری از شبیه‌سازی‌های مسابقات اتومبیل‌رانی قرار گرفت که امثال فورتزا موتوراسپورت و گرن توریسمو آن را اشغال کرده بودند. زمانی که این بازی منتشر شد نظر عموم در رابطه با این بازی Slightly Mad Studios این بود که  قابل‌توجه و بسیار خوب است و قابلیت این را دارد که با رفع مشکلات اندکی که در بازی وجود داشت و همچنین تمرکز بر روی نقاط قوت بسیار این بازی، نسخه‌ی بعدی آن به یک شبیه‌سازی بسیار قدرتر تبدیل شود.

حال Project Cars 2 در شرف عرضه است و چیزی به تاریخ انتشار نهایی آن باقی نمانده است. این‌طور که به نظر می‌رسد این شبیه‌سازی توانسته باشد تمامی نکات مثبتی که در عنوان پیشین خود یافت می‌شد را حفظ کند. برای مطالعه‌ی کامل مطلب گیم‌نیوز درباره‌ی آنچه باید در رابطه با این بازی بدانید به اینجا مراجعه کنید. برای بررسی سیستم‌های مورد نیاز حداقلی و پیشنهادی برای اجرای این بازی و همچنین بررسی مشکلات اجرا در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 3.5 GHz Intel Core i7 3700, 4.0 GHz AMD FX-8350
RAM: 8 GB
OS: Windows 10 (برخی نسخه‌های ویندوز 7)
VIDEO CARD: GTX680 or equivalent
SOUND CARD: DirectX compatible sound card
FREE DISK SPACE: 50 GB

سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel i7 6700k
RAM: 16 GB
OS: Windows 10
VIDEO CARD: NVidia GTX 1080 or AMD Radeon RX480
SOUND CARD: DirectX compatible sound card
FREE DISK SPACE: 50 GB

برای دانلود نسخه‌ی کرک‌شده‌ی بازی می‌توانید به سایت‌های دانلود مراجعه‌ کنید. لینک دانلود جداگانه‌ی کرک بازی به زودی به این پست افزوده خواهد شد.

 

تاریخ انتشار: September 22, 2017
توسعه‌دهنده: Slightly Mad Studios
ناشر: Bandai Namco Entertainment
سبک: Sim racing
پلتفرم‌ها: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

 

در صورت وجود، هرگونه سوال یا مشکلی که در مطلب ذکر نشده است را در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید. نویسندگان گیم‌نیوز در کم‌ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

1 نظر
  1. mahdi می‌گوید

    باسلام
    من نمی دونم چرا وقتی وارد بازی میشم بعدش بازی هنگ میکنه و بعدش صفحه بازی سیاه میشه

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.