Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گالری: تصاویر Left Alive بازی جدید اسکوئر انیکس را ببینید

0

شرکت اسکوئر انیکس در جریان کنفرانس سونی در توکیو گیم شو (TGS 2017) از بازی جدید خود با نام Left Alive رونمایی کرد. این بازی که در سبک تیراندازی سوم شخص ساخته شده یک قسمت فرعی از بازی Front Mission محسوب می‌شود.

تریلر رونمایی از این بازی که در فاصله زمانی دو بازی Front Mission 5 و Front Mission Evolved می‌گذرد را پیش از این در کانال تلگرام گیم‌نیوز تماشا کرده‌اید.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این بازی را در گالری زیر ببینید:

تهیه‌کننده‌ی این بازی شینجی هاشیموتو و کارگردان آن آقای نابشیما است. طراحی بازی را هم یکی از اعضای استودیوی کوجیما پروداکشنز که ظاهرا به صورت قرضی توسط اسکوئر انیکس به خدمت گرفته شده است ینی یوجی شینکاوا بر عهده دارد. تیم ژاپنی سازنده‌ی این بازی به ظاهر کار ساده‌ای برای فریب دل‌های مشتاق یک بازی جدید در سبک اکشن بقا دارند.

در بازی ظاهرا قابلیت ساخت اسلحه‌های جدید وجود دارد که به بازی‌کننده آزادی عمل قابل توجهی در استفاده از خلاقیت‌های خود خواهد داد. اما تقریبا همه‌ی موارد مکانیکی از بازی حذف شده‌اند و برتری‌های مکانیکی شخصیت قابل بازی هم نسبت به Front Mission افت داشته است. احتمالا این تغییرات به خاطر دوری از شبیه شدن بیش از حد بازی به متال‌گیر رخ داده‌اند که با توجه به سابقه‌ی کار طراح بازی عجیب و غیرمنتظره نیست.

علاوه بر این اطلاعات، تصاویر و تریلری که از بازی منتشر شده است، ناشر بازی، اسکوئر انیکس اعلام کرده که بازی Left Alive را تا پایان سال آینده برای رایانه‌های شخصی و همچنین پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد کرد. هنوز خبری از عرضه‌ی بازی برای کنسول مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان در دست نیست، اما احتمال انتشار یک نسخه از بازی برای کاربران ایکس‌باکس وان نیز وجود دارد.

اخبار این بازی را می‌توانید تا زمان انتشار از گیم‌نیوز دنبال کنید. نظر شما در مورد این بازی چیست؟ با ما همراه باشید.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.