Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش هفتگی انگلستان: ادامه‌ی صدرنشینی Destiny 2

0

برای سومین هفته‌ی پیاپی، عنوان موفق Destiny 2 شرکت اکتیویوژن که حاصل همکاری این شرکت با استودیوی بانجی است، جایگاه اول در جدول فروش هفتگی بازی‌ها در جزیره را از آن خود کرد. بر اساس آمار به دست آمده از چارت-ترک این یازدهمین هفته است که این شرکت ناشر یک بازی در صدر جدول فروش را از آن خود کرده است. بازی‌های Destiny 2، Call of Duty: Infinite Warfare و سه‌گانه‌ی Crash Bandicoot ریمستر شده بازی‌هایی هستند که در صدر جدول حضور داشته و اکتی را به این موفقیت رسانده‌اند.

در هفته‌ی منتهی به 23 سپتامبر، بازی‌های جدیدی به بازار عرضه شدند که در صدر آن‌ها، عنوان Project Cars 2 شرکت نامکو قرار دارد. این بازی توانست در هفته‌ی اول با فروش معقول خود رتبه‌ی دوم فروش هفتگی را از آن خود کند اما از پس سرنوشت بر نیامد. بازی Pokemon Tournament DX که برای نینتندو سوئیچ عرضه شده است دیگر بازی تازه وارد این هفته بود که به مقام پنجم در این جدول دست یافت. عنوان پرفروش و پرطرفدار GTA V که دویست و دهمین هفته‌ی حضور خود در جمع پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی انگلستان را تجربه می‌کند، در جایگاه ششم قرار گرفت و این هفته را نیز با موفقیت به پایان رساند. بازی شبیه‌ساز فوتبال شرکت کونامی PES 2018 نیز در این جدول در رده‌ی چهارم قرار دارد و فعلا تا عرضه‌ی فیفا 18 روزهای پرفروغی را پشت سر می‌گذارد.

دیگر بازی بزرگ این هفته عنوان مبارزه‌ای Marvel vs. Capcom: Infinite بود که نتوانست به جمع ده بازی پرفروش این هفته راه پیدا کند و در رده‌ی دوازدهم متوقف شد. در ادامه می‌توانید لیست ده بازی پرفروش هفته‌ی گذشته در بریتانیا را مشاهده کنید:

  1. Destiny 2
  2. Project Cars 2
  3. NBA 2K18
  4. Pro Evolution Soccer 2016
  5. Pokken Tournament DX
  6. Grand Theft Auto V
  7. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  8. Uncharted: The Lost Legacy
  9. Forza Horizon 3
  10. Lego Worlds

مجددا باید اشاره کرد که این لیست شامل فروش دیجیتالی بازی‌ها نمی‌شود و فقط تعداد نسخه‌های فیزیکی به فروش رفته در فروشگاه‌ها محاسبه شده‌اند.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.