Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

منتقدان در مورد «فیفا ۱۸» چه نظراتی دارند؟

0

چیزی به عرضه‌ی مهم‌ترین بازی ورزشی سال یعنی فیفا 18 شرکت الکترونیک آرتز نمانده است و حالا در بدو انتشار این بازی (که دموی آن نیز یک هفته‌ای است منتشر شده و بازی کرده‌ایم) نقدها و نمرات آن به طور تقریبا کاملی منتشر شده‌اند.

کاربرانی که عضو سرویس EA و Origin Access هستند بازی را شروع کرده‌اند، اما کسانی که دسترسی به این سرویس‌ها ندارند باید فعلا منتظر عرضه‌ی بازی بمانند. فیفا 18 در تاریخ 7 مهر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی و نیز پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه می‌شود.

در ادامه لیست کامل نمرات منتشر شده‌ی این بازی را مشاهده می‌کنید:

همه‌ی نمرات ذکر شده به سایت مرجع لینک شده‌اند و برای اطمینان خاطر می‌توانید نقدها را هم خودتان مرور کنید. نکته‌ی جالب در میان این نمرات، نمره‌ی نسبتا خوب 7 از سوی منتقد گیم‌اسپات است که ظاهرا قرار دارد هر سال نمره‌ی پایین‌تری به عنوان فیفا اعطا کند. با این‌که به نظر می‌رسد فیفا 18 امسال هم توانسته نظر منتقدین را جلب کند، میزان رضایت از این بازی نسبت به سال‌های گذشته کم‌تر شده و این مجموعه بازی، حداقل از نظر منتقدان سیری نزولی را آغاز کرده است.

چند منتقد هنوز به بازی نمره نداده‌اند و مشغول انجام بازی هستند. از جمله سایت God is a Geek که نوشته “یک فیفای خیلی خوب است”. و یا سایت GamesRadar که در مورد آن گفته “تا این‌جای کار بسیار دوست‌داشتنی” و نیز IGN که هنوز مشغول بالا و پایین کردن فیفا 18 برای رسیدن به نتیجه‌ی رسمی برای یک نمره‌ی واحد است و منتقد این سایت گفته که “فیفا 18 ایده‌های بزرگ و بلندپروازانه‌ای را به مخاطب معرفی می‌کند که همان ها می‌توانند جلوی موفقیت آن را بگیرند”.

در صورت انتشار نقدها و نمرات بیشتر، این مطلب در گیم‌نیوز به‌روزرسانی خواهد شد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.