Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه‌ی بازی تحسین شده‌ی «انگاره» مشخص شد

0

مهدی بهرامی بازیساز نخبه‌ی ایرانی که با بازی‌های Bo و فرش شناخته می‌شود، در حساب شخصی توئیتر خود اعلام کرد که جدیدترین ساخته‌ی او «انگاره» در تاریخ 23 اکتبر یا 1 آبان ماه عرضه خواهد شد. عرضه‌ی این بازی موفق از طریق استیم و به طور جهانی خواهد بود. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی انگاره در واقع نیم بازی و نیم ابزاری برای طراحی است و مستقیما با خلاقیت هندسی کاربران بازی می‌کند. در ساخت این بازی خلاقانه از الگوهای معماری ایرانی استفاده شده و بدین ترتیب می‌توان بازی جدید مهدی بهرامی را به نوعی سفیر فرهنگ و معماری ایرانی دانست. بهرامی ضمن تایید این خبر، تریلر زیبایی از این بازی را منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

 

 

بازی انگاره را می‌توان یکی از برجسته‌ترین آثار هنری ایرانی در قالب بازی رایانه‌ای بر شمرد. این بازی تا کنون توانسته موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. این بازی در رویداد TGC 2017 نیز توانست به عنوان بهترین بازی در بخش «خلاقیت» مسابقه‌ی طراحی بازی انتخاب شود و کمک‌هزینه‌ی ساخت و تکمیل بازی به مبلغ 25 میلیون تومان دریافت کرد. بازی انگاره همچنین در GDC حضور داشته و توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند. در GDC 2014 این بازی توانسته بود به بخش “گیم‌پلی تجربی” این همایش راه پیدا کند. بازی انگاره همچنین جوایز «بهترین طراحی بازی» و «جایزه فرهنگی» ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را از آن خود کرده بود. انگاره همچنین در جشنواره بازی‌های مستقل سان‌فرانسیسکو حضور موفقی داشت و برنده‌ی جایزه بهترین بازی دانشجویی شد.

بهرامی بازی خود را این‌گونه توصیف کرده است: “انگاره یک بازی ویدئویی درباره‌ی حرکت و هندسه است.”  مهدی بهرامی بازی‌ساز نخبه‌ی ایرانی پیش از این نیز با عنوان «فرش» در دنیا مطرح شده بود. در سایت رسمی انگاره می‌توانید با این بازی بیشتر آشنا شوید.

بازی موفق و تحسین شده‌ی انگاره قرار است در تاریخ اعلام شده برای رایانه‌های شخصیِ ویندوز و مک و نیز سیستم عامل iOS عرضه شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.