Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Attack on Titan 2 برای کنسول‌های نسل جدید و پی‌سی عرضه خواهد شد

0

Koei Tecmo Europe امروز اعلام کرد که بازی Attack on Titan 2، دنباله‌ی بازی سال 2017 که بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود در حال حاضر در مرحله‌ی آماده‌سازی برای انتشار فیزیکی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ویتا و پی‌سی است.

طی توکیو گیم شو (Tokyo Game Show) امسال کوئی تکمو اعلام کرد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این دنباله نیز منتشر خواهد بود. این بازی احتمالا در سال 2018 در ژاپن عرضه خواهد شد. احتمال این که نسخه ی سوییچ این بازی برای عرضه در آمریکا هم قابل دسترس باشد بسیار بالاست.

Attack on Titan 2 به طور رسمی در ماه آگوست معرفی شده بود. این بازی در مسیر روایت خیره‌کننده‌ی فصل دوم بازی Attack on Titan قدم برمی‌دارد و برای بازیکنان یک بازی اکشن هیجان‌انگیز و چالش‌های جدید بسیاری را به ارمغان خواهد آورد. بازیکنان در این بازی قادر خواهند بود تا هنگامی که کنترل کاراکتر‌هایی هم‌اندازه‌ی تایتان‌ها را دارند، حرکات جدیدشان را در برابر تایتان‌های باابهت امتحان کنند. در بیرون از دنیای نبرد بازیکنان قادر خواهند بود تا ارتباطشان را با دیگر افراد تیمشان تقویت کنند.

علاوه بر این چند اسکرین‌شات جدید نیز از این بازی در دسترس است که شامل صحنه‌ی تایتان کُشی، خود تایتان‌ها و غیره می‌شود.

همچنین اینطور که به نظر می‌رسد گیم‌پلی بازی به گونه‌ای بهبود پیدا کرده است که باعث شده امکان هدف‌گیری ساده‌تر و تحرک آزادانه‌تر میسر شود و از طرف دیگر حرکات خود تایتان‌ها نیز تقویت و به‌روز شده است. تایتان‌ها نیز همچنین به سرعت بازی قبلی ار پا درنمی‌آیند و بر روی مکانیزم‌های مبارزه‌ی آن‌‌ها اصلاحاتی صورت گرفته است.
المان‌های نقش‌آفرینی بیشتری در این بازی نسبت به نسخه‌ی پیشین وجود خواهد داشت که به بازیکن کمک خواهد کرد تا آگاهی بیشتری نسبت به روابطش با دیگر اعضای تیم و انگیزه‌هایشان داشته باشد.

البته برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ دقیق انتشار، روایت و مکانیزم‌های جدید بازی باید هفته‌های آتی را به انتظار بنشینیم.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.