Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تمامی ویدئو‌هایی بخش داستانی Marvel Vs. Capcom: Infinite

اگر یکی از طرفداران کمیک‌های مارول هستید و انتظار بازی Marvel vs. Capcom: Infinite را می‌کشید، در این مطلب قادر خواهید بود تا بررسی کنید که دقیقا منتظر چه‌ چیز هستید.

دلیل اصلی برای خرید بازی‌های مبارزه‌ای بخش داستانی آن ها نیست، اما به نظر می‌رسد که داشتن همچین ویژگی اضافه‌ای برای این بازی که به خودی خود محتوای زیادی برای عرضه دارد، موفق عمل خواهد کرد. در بازی «مارول علیه کپکام: بی‌نهایت» از مشکلات کمبود حالت‌های بازی که به Street Fighter 5 ضربه زده بود مصون است و سیستم جایگزینی در حین مبارزه‌ی بسیار خوش‌عملکردی دارد و همچنین دارای بخش کامل داستانی نیز هست.

فیلم‌های اصلی این حالت داستانی در کل 90 دقیقه می‌شوند که تقریبا معادل زمان میانگین بسیاری از فیلم‌هاست. این رقم اما شامل تعدادی از دیالوگ‌های منحصر به فرد که در حین مبارزات در بازی خواهید شنید نیست. داستان این بازی ساده و کوک و قابل است وتعامل مناسبی را میان بهترین‌های مارول و کپکام به نمایش می‌گذارد. و نکته ی دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد نیز این است که صداپیشه‌ی اصلی شخصیت فرانک وست نیز به این پروژه بازگشته است.

اگر می‌خواهید نگاهی به داستان بازی بیاندازید، در بالای این پست ویدوی کامل کلیپ‌های بخش داستانی این بازی آوره شده‌اند و در یک قالب قرار گرفته‌اند که راه بسیار مناسبی برای برای آشنا شدن با کلیت داستانی و کیفیت اجرایی بازی است.

در این ویدئو تمامی ویدئو‌های بخش داستانی بازی آورده شده‌اند و بنابراین تنها در صورتی که با لو رفتن داستان مشکلی ندارید آن را تماشا کنید. بهترین کار این است که مقداری از آن را تماشا کنید و پیش از این که منحر به لو رفتن مقادیر زیادی از داستان برایتان بشود از ادامه‌ی تماشا صرف‌نظر کنید. با این وجود حتی اگر تام این ویدئوها را نیز تماشا کنید، محتوای کافی برای سر ذوق آوردن شما در بازی وجود دارد که شامل گیم‌پلی سرگرم کننده و قابلیت حرکات ترکیبی متنوع و جذاب می‌شود.

با وجود تمامی مشکلان و انتقاداتی که پیش از انتشار این بازی متوجه آن بود، Infinite بدون شک در زمینه‌ی گیم‌پلی مبارزات عالی عمل کرده است. این بازی هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.