Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی پی‌سی WWE 2K18 همزمان با کنسول‌ها عرضه می‌شود

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی WWE 2K18 مشخص شد. استودیوی 2K Sports با معین کردن زمان عرضه‌ی این نسخه از بازی، خبری غیرمنتظره را منتشر کرد. عرضه‌ی همزمان نسخه‌ی پی‌سی بازی با کنسول‌ها امسال برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد.

بازی قرار است در تاریخ 17 اکتبر مصادف با 25 مهر ماه برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. همان‌طور که اشاره شد، این بازی در همین روز برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. عرضه‌ی بازی برای پی‌سی از طریق استیم صورت می‌گیرد. همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند می‌توانند WWE 2K18 را چند روز زودتر دریافت کنند که البته این پیشنهاد برای خریداران نسخه‌ی پی‌سی این بازی نخواهد بود. پیش‌خرید کنندگان این بازی برای رایانه‌های شخصی می‌توانند نسخه‌ی مخصوص «کرت انگل» (Kurt Angle) را خریداری کنند.

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این مجموعه بازی معمولا با تاخیر نسبت به نسخه‌ی کنسولی بازی عرضه می‌شده است. مانند سال گذشته که نسخه‌ی پی‌سی بازی WWE 2K17 حدودا چهار ماه بعد از نسخه‌ی کنسولی بازی در فوریه‌ی سال 2018 عرضه شد. بنابراین عرضه‌ی این نسخه از WWE 2K18 همزمان با کنسول‌ها خبر خوبی برای طرفداران این بازی در قلمرو پی‌سی محسوب می‌شود. همچنین می‌تواند در فروش بازی و سود عاید شرکت 2K و کمپانی مادر آن Take-Two نیز موثر واقع شود.

در کنار رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان که به عنوان پلتفرم‌های مقصد سنتی بازی‌های این نسل شناخته می‌شوند، بازی WWE 2K18 همچنین برای کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ نیز عرضه خواهد شد. هنوز صحبتی در مورد تاریخ عرضه‌ی این بازی برای این کنسول نشده است، اما با توجه به اخبار امروز، بعید نیست این بازی برای سوئیچ هم در همان تاریخ 17 اکتبر منتشر شود. و یا نهایتا با تاخیری یکی دو ماهه به انتشار درآید.

شبیه‌سازهای کشتی از جمله بازی‌های محبوب و پر مخاطب ورزشی محسوب می‌شوند و شرکت 2K یکی از پیشگامان ساخت و عرضه‌ی این بازی‌ها است. اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد این بازی را در گیم‌نیوز خواهید خواند.

منبع gamespot

نظرات بسته شده است.