Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصاویر جدیدی از زامبی‌های Call of Duty WWII منتشر شد

0

رئیس استودیو اسلج‌همر، گلن اسکافیلد اخیرا تصاویری از حالت زامبی بازی Call of Duty WW2 به اشتراک گذاشته است.

هفته‌ی گذشته اسلج‌همر از حالت داستانی تک‌نفره‌ی این بازی رونمایی کرد و به همراه آن اطلاعات بیشتری در رابطه‌ با شخصیت‌های اصلی قابل بازی‌ کردن از جمله یک مبارز از جبهه‌ی مقاومت فرانسه و یک افسر اجرایی ماموریت‌های ویژه‌ی انگلیسی منتشر کرد. برای مشاهده‌ی این تریلر می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

این اتفاق به دنبال پروژه‌ی عظیم بتای چندنفره‌ی بازی بوده است که شامل حالات دث‌مچ استاندارد و همچنین حالت «جنگ» (حالتی که شما را به یاد بازی‌های گذشته‌ی ندای وظیفه خواهد انداخت) نیز بوده است. در رابطه با حالت زامبی این بازی البته باید گفت که بیشتر در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است و با این که در ماه جولای تریلری را از این بخش در کامیک‌کان سن‌دیگو دیده بودیم، اطلاعات خاصی در این مورد در دسترسمان نبوده است. حال برای ادامه دادن به جلب توجه هواداران و طرفداران این مجموعه، گلن اسکافیلد از اسلج‌همر، تصاویر جدیدی را از دشمنانی که در بازی با ان‌ها روبرو خواهید شد در اختیار قرار داده است.

در بخش زامبی‌های نازی بازیکنان به دنبال آثار هنری دزدیده‌شده می‌روند اما در عض با موجودات مرده‌ی متحرک روبرو می‌شوند. بخشی که مرتبط با آثار هنری دزدیده‌شده می‌شود همان چیزی است که گلن اسکافیلد پیشتر به آن به این صورت اشاره کرده بود که گفته بود این حالت از بازی، تا حدودی بر اساس اتفاقات واقعی خواهد بود. بازیگران شخصیت‌های اصلی‌ این بخش از بازی افراد مشهور هستند. تابحال از حضور دیوید تننت و الودی یونگ خبر داشتیم و همچنین دیدیم که بازیگر زن سریال وایکینگ‌ها، «کاترین وینیک» (Katheryn Winnick) نیز در این بازی تایید شده است.

بتای نسخه‌ی پی‌سی بازی Call of Duty WWII نیز این هفته برگزار خواهد شد. این بازی قرار است به صورت کامل در تاریخ 3 نوامبر، یعنی 12 آبان در دسترس قرار بگیرد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.