Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر قسمت دوم Batman: The Enemy Within منتشر شد

استودیوی بازی‌سازی تل‌تیل تریلر رسمی دومین اپیزود از بازی سریال «بتمن» را منتشر کرد. تمرکز اصلی این تریلر جدید از قسمت دوم بازی Batman: The Enemy Within بر روی Cape Crusader است.

دومین قسمت از این مجموعه‌ی پنج قسمتی، “The Pact” نام دارد و در تاریخ 11 مهر (3 اکتنبر) به طور رسمی برای رایانه‌های شخصی، مک، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. در همین روز ضمنا هر دو قسمت اول و دوم این بازی برای iOS و اندروید قابل دریافت می‌شوند. بدین ترتیب، بازی‌کنندگان می‌توانند با خرید این بازی قسمت‌های اول و دوم آن را روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS خود بازی کنند. تل‌تیل برنامه دارد تا قسمت‌های بعدی این مجموعه را برای همه‌ی پلتفرم‌ها به صورت همزمان عرضه کند.

دیسک سیزن پس بازی نیز از همان روز 11 مهر برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 به فروشگاه‌ها می‌رسد و بازی‌کنندگان می‌توانند با خرید این نسخه از بازی اولین قسمت را بازی کرده و دیگر قسمت‌ها را دانلود کنند. بدیهی است که اپیزود دوم از همان روز قابل دریافت خواهد بود و اپیزودهای بعدی به محض انتشار برای خریداران دیسک قابل دانلود می‌شود.

Enemy Within فصل دوم بتمن ساخته‌ی این استودیو است. این فصل از بازی را کسانی که فصل اول را از دست داده‌اند نیز می‌توانند به راحتی بازی کنند، با این حال، کسانی که فصل اول را تجربه کرده‌اند این مزیت را خواهند داشت که انتخاب‌های فصل قبل را با خود به قسمت‌های جدید بتمن بیاورند. فصل جدید بتمن نیز از قابلیت منحصر به فرد بازی چند نفره‌ی Crowd Play پشتیبانی می‌کند که به بازی‌کنندگان، دوستان و خانواده اجازه می‌دهد مسیر روند داستان را مشخص کنند.

این بازی توسط Telltale به گونه‌ای ساخته شده که حس و حال یک کامیک را به طور تمام و کمال القا کند. برای نقش‌های مهم این بازی از صداپیشگان حرفه‌ای و شناخته شده استفاده شده است. از جمله «تروی بیکر» که در نقش «بروس وین» ظاهر می‌شود و «آنتونی اینگروبر» که به عنوان «جوکر» ایفای نقش کرده است.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.