Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تور گردشگری مصر با بخش جدید Assassin’s Creed: Origins

0

در بخش «تور اکتشافی» بازی Assassin’s Creed: Origins از مفهومی مشابه با Animus Database که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مجموعه بوده، به عنوان سکوی پرشی برای تجربه‌ای کاملا جدید و تازه استفاده شده است. در دیتابیس، با بخشی آموزشی مواجه بودیم که در آن در رابطه با افراد مهم، مکان‌ها و وقایعی که در هر بازی با آن‌ها مواجه می‌شدید اطلاعاتی داده می‌شد. در تور اکتشافی، حالتی جدید به بازی افزوده خواهد شد که این بازسازی عظیم از مصر را به یک موزه‌ی بدون‌ درگیری تبدیل می‌کند و بازی‌کنان می‌توانند به صورت عمقی به تاریخ این کشور بپردازند.

ژان گسدون، کارگردان بازی Assassin’s Creed: Origins گفته است: «این چیزی است که مدت زیادی است قصد انجامش را داریم و از طرف معلمین و مؤسسات نیز از ما درخواست شده‌ است که این طرح را پیاده کنیم. تور اکتشافی راه دیگری برای درک زیبایی دنیایی است که بازسازی کرده‌ایم. این بخش حالتی آموزشی دارد و نتیجتا متمرکز  بر روی آموزش و ارائه دادن حقایق به کاربران است.»

این بخش که از بازی اصلی جداست، بازی را با تورهایی رهبری شده توسط تاریخ‌دانان و مصر‌شناسان همراه می‌کند. هرکدام از این تور‌ها در مورد موضوع جداگانه‌ای است. برای مثال از این تور‌ها می‌توان به اهرام بزرگ، زندگی کلئوپاترا و مومیایی کردن اشاره کرد. علاوه بر این تور اکتشافی به بازیکنان اجازه خواهد داد که در دنیای بازی بدون محدودیت و این که خطری آن‌ها را تهدید کند، حرکت کنند.

گسدون همچنین گفت: «زمانی که تور را آغاز کنید، راهی را پیش رو خواهید داشت که شما را از ایستگاهی به ایستگاه دیگر خواهد رساند تا یادگیری بیشتری داشته باشید. برای مثال، روند مومیایی کردن از تمیز کردن اعضای بدن آغاز می‌شود و به جداسازی اعضای داخلی بدن می‌رسد. امیدواریم که معلمین از این فرصت استفاده کنند و این را به دانش‌آموزان نشان دهد تا بتوانند از طریق این بازی به فراگیری بپردازند. ما سال‌های زیادی را صرف بازسازی مصر کرده‌ایم. با تاریخ‌دانان و مشاوران مشورت کرد‌ه‌ایم و گمان می‌کنیم که افرادی بیش از بازیکنان خود این بازی بتوانند از آن بهره‌منده شوند.

تور اکتشافی در اوایل سال 2018 به عنوان یک به‌روز‌رسانی رایگان برای Assassin’s Creed Origins منتشر خواهد شد که خود این بازی نیز در تاریخ 5 آبان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

 

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.