Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدول فروش هفتگی انگلیس: فیفا ۱۸ تاج پادشاهی Destiny 2 را ربود

0

در اولین هفته‌ی ورود به بازار، بازی «فیفا 18» توانست عنوان پرفروش‌ترین بازی هفته را از آن خود کند. بدین ترتیب، بازی ورزشی الکترونیک آرتز توانست بازی رقیب یعنی Destiny 2 را به رتبه‌ی دوم ساقط کرد. فیفا مخصوصا در بریتانیا محبوبیت فراوانی دارد و به نظر می‌رسد امسال نیز از نظر فروش در این کشور مشکلی نخواهد داشت.

بر اساسا آمار به دست آمده، فیفا 18 البته نسبت به نسخه‌ی سال گذشته 25 درصد افت فروش را تجربه کرده است. فیفا 17 توانسته بود در اولین هفته‌ی عرضه 25 درصد بیشتر از فیفا 18 بفروشد. با این حال، بازی‌های دیگر امسال از جمله «ندای وظیفه» و «واچ داگز 2» نیز نسبت به قسمت‌های قبل خود که در سال‌های گذشته عرضه شده بودند، فروش کم‌تری را تجربه کرده بودند. به علاوه بازی فیفا 18 امسال بر خلاف همیشه در روز جمعه عرضه شده و فرصت کمتری برای عرض اندام در آمار فروش این هفته داشته است.

آمار فروش این بازی همچنین نشان می‌دهند که تنها 1 درصد از فروش بازی مربوط به نسخه‌ی نینتندو سوئیچ بازی است. 60 درصد فروش بازی بر روی پلی‌استیشن 4 بوده است و 37 درصد مربوط به ایکس‌باکس وان. برخی گزارشات حاکی از عدم موجودی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ در برخی فروشگاه‌ها هستند.

بازی Forza Horizon 3 در رده‌ی سوم جدول فروش این هفته قرار گرفته است. سایت‌های آماری گزارش می‌دهند که این افزایش چشم‌گیر فروش بازی احتمالا به خاطر عرضه‌ی باندل این بازی با فیفا 18 بوده است. دیگر بازی شبیه‌‌ساز فوتبال یعنی PES 2018 از جمع 10 بازی پر فروش خارج شده و حالا در رده‌ی دوازدهم قرار گرفته است. تنها بازی جدید دیگر این هفته Danganronpa V3: Killing Harmony نیز در رده‌ی 36 قرار گرفته و وارد لیست پرفروش‌ها نشده است.

لیست بازی‌های پرفروش این هفته را در ادامه می‌بینید:

  1. FIFA 18
  2. Destiny 2
  3. Forza Horizon 3
  4. NBA 2K18
  5. GTA5
  6. Crash Bandicoot
  7. Project Cars 2
  8. Uncharted: Lost Legacy
  9. Lego Worlds
  10. Mario Kart 8 Deluxe

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.