Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه‌ی بازی‌هایی که در اکتبر ۲۰۱۷ منتشر می‌شوند

0

ماه اکتبر هر سال برای گیمرها ماه پرباری است. تقویم انتشار بازی‌ها این ماه [در کنار نوامبر] مملو از عناوین رنگارنگ در سبک‌های مختلف است و می‌تواند سلایق مختلف را راضی کند. بازی‌ها برای اغلب پلتفرم‌ها عرضه می‌شوند و سر دارندگان هیچ کدام از کنسول‌ها بی کلاه نمی‌ماند. با این‌حال شرکت‌های همواره در رقابت کاری می‌کنند که برخی از پلتفرم‌ها با بازی‌های بیشتری روبرو شوند. گیمرها گاه فرصت انتخاب و بازی کردن همه‌ی بازی‌ها را ندارند و مجبورند به اولویت بندی عناوین. به همین خاطر بهتر است با آگاهی به سراغ بازی‌ها و عناوینی بروید که در مسیر انتشار قرار دارند. در ادامه بازی‌ها به ترتیب نوبت انتشار در تقویم پاییزی لیست شده‌اند:

3 اکتبر – 11 مهر

عنوان دوست‌داشتنی و مورد انتظار علاقه‌مندان مسابقات اتومبیل‌رانی، «فورتزا 7» (Forza Motorsport 7) در این روز عرضه می‌شود. این بازی را می‌توان یکی از برجسته‌ترین انتخاب‌ها برای ایکس‌باکس وان داران در این ماه دانست. کاربران پی‌سی نیز می‌توانند این بازی را بر روی ویندوز 10 نصب و بازی کنند. مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را می‌توانید این‌جا مشاهده کنید.

5 اکتبر – 13 مهر

ایده‌ی عرضه‌ی دوباره‌ی بازی‌های نسل قبل با بهبود و دستکاری‌ در گرافیک و گیم‌پلی در این روز با عرضه‌ی Dragon’s Dogma: Dark Arisen برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قوت می‌گیرد. این بازی که دوست‌داران مخصوص خود را دارد در سال 2012 برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود و در نهایت در سال 2016 بعد از تلاش‌های فراوان طرفداران برای رایانه‌های شخصی هم به بازار آمد.

6 اکتبر – 14 مهر

پروفسور لیتون (Layton’s Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires’ Conspiracy ) در نیمه‌ی ماه مهر به کنسول دستی نینتندو یعنی 3DS سری می‌زند و معماهایی که اوایل همین سال با کمک کاربران اندروید و iOS حل کرده بود را به دست آن‌هایی می‌سپارد که می‌خواهند این بازی کلاسیک نینتندویی را در کنسول دستی خود تجربه کنند.

ماریو و لوئیجی نیز در این روز به دست دارندگان کنسول دستی نینتندو 3DS می‌رسند و ماجراهای سوپراستار را روایت می‌کنند. بازی Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions یک بازاندیشی در افسانه‌ی سوپراستار ماریو و لوئیجی است که اصلا برای کنسول دستی گیم‌بوی ادونس در سال 2003 عرضه شده بود. به علاوه‌ی بازی مینیون‌های بوزر که در آن بازی‌کننده کنترل کاپیتان گومبا را در دست می‌گیرد. در این بازی هدف این است که تا جای ممکن مینیون‌ها جمع‌آوری شوند و بوزر نجات یابد.

10 اکتبر – 18 مهر

یکه‌تاز میدان در این روز و این تاریخ «سایه‌ی جنگ» است که برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. Middle-earth: Shadow of War با همان فرمول بازی قبلی و تنها گسترده شدن و افزایش جذابیت با بسیاری ترفندهای دنباله‌سازی به میدان رقابت می‌آید.

Related Posts
1 از 4

در این بازی همه چیز بزرگ‌تر از قبل شده، نقشه‌ها بزرگ‌تر شده‌اند، داستان بزرگ‌تر شده است و همه چیز بیشتر از قبل است. اورک‌ها بیشتر شده‌اند، مهارت‌ها بیشتر شده‌اند و این برای هر طرفدار سرزمین میانه‌ای می‌تواند بسیار جذاب باشد. سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را می‌توانید این‌جا مشاهده کنید.

13 اکتبر – 21 مهر

دنباله‌ی بازی ترسناک شینجی میکامی را اگرچه خود او کارگردانی نکرده یکی از عناوین مورد انتظار و پرطرفدار امسال می‌دانیم. The Evil Within 2 قرار است در این روز فرخنده برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز) عرضه شود. بازی مورد انتظاری که برای طرفداران بازی‌های ترسناک و داستان‌های جنایی پیچیده و هیجانی حکم طلا را دارد.

عمده‌ی داستان این بازی در یک دنیای موازی موسوم به STEM می‌گذرد. در این دنیا موجودات خیالی و هیولاهای ترسناکی زندگی می‌کنند که آن کسانی را که به این بعد از واقعیت پا می‌گذارند با بی رحمی استقبال می‌کنند. تریلر جذاب این بازی را تماشا کنید. همچنین می‌توانید قسمت‌های از گیم‌پلی بازی را اینجا ببینید.

17 اکتبر – 25 مهر

گرن توریسمو اسپورت (Gran Turismo Sport) تنها برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. نام و آوازه‌ی این بازی به قدری شناخته شده است که دیگر نیازی به توصیف و توضیح ندارد و همین نکته که این بازی در انحصار کنسول سونی است شاید برای تضمین کیفیت آن کفایت کند. آخرین بازی از این مجموعه شبیه‌ساز رانندگی پرطرفدار و اصیل، گرن توریسمو 6 بود که در سال 2013 برای پلی‌استیشن 3 آمد.

پیش‌تر قرار بود که بتای این بازی سال گذشته برقرار شود اما متوقف شد. سونی همچنین تاریخ عرضه‌ی بازی در نوامبر 2016 را تغییر داد و عرضه‌ی آن را به اکتبر امسال موکول کرد. زمانی که به نظر می‌رسد سونی را برای رقابت با رقیب دیرینه‌ی خود در حوزه بازی‌های رانندگی سر پا نگه می‌دارد.

بازی دیگری که در این روز عرضه می‌شود عنوان مورد انتظار، عجیب و دوست‌داشتنی ساوت پارک است. South Park: The Fractured But Whole برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. این بازی بر خلاف عنوان قبلی این مجموعه تم فانتزی را کنار گذاشته و مضمون ابرقهرمانی را پیش گرفته است.

شوخی‌های این بازی بسیار به مجموعه‌ی تلویزیونی ساوت پارک شبیه است. مثلا این‌که شما اگر بخواهید بازی را در درجه‌ی سختی بالاتر از نرمال بازی کنید مجبور به انتخاب شخصیتی رنگین پوست خواهید بود. چنین طنزی در صنعت بازی بی‌سابقه است. سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

20 اکتبر – 28 مهر

در این روز باز هم سر طرفداران نینتندو شلوغ‌تر از دیگران است. بازی Fire Emblem Warriors برای نینتندو 3DS و نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. Fire Emblem Warriors به بازی‌کنندگان اجازه می‌دهد در نقش شخصیت‌های ساخته‌ی طرفداران هم ظاهر شوند و پا به میدان نبردی هیجان‌انگیز بگذارند. این بازی هک اند اسلش سناریوهای گیم‌پلی متفاوتی را در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد و… مهم نیست… بازی اساسا ژاپنی پسند است. به درد من و شما نمی‌خورد. اما طرفداران بازی منتظر انتشار آن باشند.

سایبریا نیز از عناوینی است که طرفداران زیادی دارد. این بازی قرار است در این روز برای نینتندو سوئیچ عرضه شود.

اولین قسمت از مجموعه‌ی سایبریا در سال 2002 برای پی‌سی عرضه شد و به دنبال استقبالی که از آن شد در سال 2004 دنباله‌ای از آن به بازار آمد. هر دوی این عناوین بعدا برای پلی‌استیشن 2 و ایکس‌باکس عرضه شدند. ماجراهای وکیل امریکایی «کیت واکر» با عرضه‌ی قسمت سوم در بهار 2017 ادامه پیدا کرد. این بازی حالا قرار است برای نینتندو سوئیچ هم عرضه شود.

24 اکتبر – 2 آبان

شروع آبان ماه برای گیمرهای رایانه‌های شخصی مصادف است با عرضه‌ی یکی از بزرگ‌ترین عناوین سال یعنی «دستینی 2» (Destiny 2). این بازی که در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده و فروش خوبی هم داشته است، در این روز برای پی‌سی هم عرضه می‌شود. نسخه‌ی پی‌سی این بازی اولین بازی تاریخ است که بلیزارد نساخته اما از لانچر Battle.net استفاده می‌کند.

27 اکتبر – 5 آبان

فرقه‌ی اساسین امسال بعد از یک وقفه‌ی حیرت آور، دوباره به میدان باز می‌گردد. این بار، «مصر باستان» مقصد اساسین‌ها است. Assassin’s Creed Origins برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود و هزاران سال قبل از هر کدام از دیگر بازی‌های این مجموعه اتفاق می‌افتد.

بازی در ابعاد وسیعی رخ می‌دهد، محیط به شدت بزرگ‌تر از همیشه شده و همه چیز بازی را به یک عنوان درخشان تبدیل می‌کنند. به تازگی یوبی‌سافت بخش تازه‌ای از بازی را رونمایی کرده که طی آن می‌توانید یک تور گردشگری مناسب در مصر را تجربه کنید. ما هم مثل همه‌ی طرفداران فرقه‌ی اساسین امیدواریم این بازی بتواند به همان اندازه که لازم است خوب و پرجزئیات باشد و در شبیه‌سازی مصر آن‌چنان موفق عمل کند که تا سال‌ها در یاد و خاطره‌ی همه بماند.

یوبی‌سافت در عرضه‌ی بازی اوپن-ورلد در این روز تنها نیست و نینتندو هم بازی Super Mario Odyssey را در همین تاریخ برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌کند. ادیسه‌ی سوپر ماریو یا به تعبیری قشنگ‌تر، سوپر ماریو جی‌تی‌ای با شگفتی‌های فراوان بالاخره از راه می‌رسد. شما می‌توانید در این بازی حتا ماریو را لخت هم ببینید!

حسن ختام بازی‌های ماه اکتبر Wolfenstein II: The New Colossus است که در روز طلایی پاییز امسال عرضه می‌شود. بازی را برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی می‌توانید دریافت کنید. نازی‌ها را بکشید و از نبرد ولفنشتاین لذت کافی را ببرید.

ولفنشتاین 2 که ادامه‌ای برای بازی موفق با همین نام است را امسال بتسدا برای پتلفرم‌های ذکر شده عرضه می‌کند و قول داده است که در سال 2018 یک نسخه از بازی را برای کنسول نینتندو سوئیچ هم به بازار بفرستد.

 

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.