Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کیت وینسلت در دنباله‌های «آواتار» ایفای نقش خواهد کرد

0

جیمر کامرون و کیت وینسلت برای اولین بار از زمان ساخت فیلم تایتانیک با یکدیگر همکاری خواهند کرد. کیت وینسلت که برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نیز هست، قراردادی امضا کرده است تا به عنوان یکی از نقش‌های اصلی دنباله‌های فیلم آواتار به کارگردانی جیمز کامرون بازی کند. کامرون اخیرا در مصاحبه‌ای با ددلاین این خبر را تائید کرده بود که وینسلت نقش شخصیتی به نام رونال را بازی خواهد کرد اما اطلاعات دیگری در این زمینه نداده بود.

کامرون گفت: «من و کیت در بیست سال گذشته و از زمان تایتانیک تابحال به دنبال چیزی بوده‌ایم که در آن با یکدیگر همکاری کنیم. تایتانیک یکی از مؤثر‌ترین فیلم‌های زندگی من بوده است. بسیار مشتاقم که او را در نقش رونال بر روی صحنه ببینم.»

فیلم تایتانیک (Titanic)، اثر کامرون با فروش 2.18 میلیارد دلار، پرفروش‌ترین فیلم تمام دوران بود تا این که فیلم آواتار (Avatar) با 2.78 میلیارد دلار این رکورد را شکست.

برای کلید خوردن شروع این پروژه، پیشتر عکس‌هایی از بازیگران جدید و جوانتر فیلم آواتار 2 منتشر شده بود که می‌توانید این تصاویر را در زیر ببینید. در این فیلم همچنین بازیگرانی همچون سم ورثینگتون، زویی سلدانا و استفان لنگ نیز مجددا نقش‌آفرینی خواهند کرد. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که همه‌ی این بازیگران غیر از یکی از آن‌ها قرار است تا به صورت دیجیتالی در شمایل فضایی‌های آبی رنگ فیلم به نمایش دربیایند.

نام این بازیگران از چپ به راست، بریتین دالتون، فیلیپ گلجو، جیمی فلترز، بیلی باس، ترینیتی، جک چمپیون و دوین ایوانز جونیور است. چمپیون تنها بازیگر این دسته است که قرار است نقش یک انسان را ایفا کند.

هر چهار فیلم دنباله‌ی آواتار هم‌اکنون در دست ساخت هستند و هر چهار فیلم در یک زمان فیلم‌برداری می شوند. اولین دنباله‌ی آواتار در تاریخ 18 دسامبر 2020 به سینما‌ها خواهد رفت. فیلم‌های بعدی نیز به ترتیب در تاریخ‌های 17 دسامبر 2021، 20 دسامبر 2024 و 19 دسامبر 2025 اکران خواهند شد.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.