Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تاریخ انتشار قسمت چهارم Marvel’s Guardians of the Galaxy مشخص شد

استودیوی تلتیل گیمز به همراه شرکت مارول از تریلر انتشار بازی قسمت چهارم از مجموعه‌ی 5 قسمتی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy: Telltale Series پرده‌برداری کردند.

قسمت چهارم این بازی که «چه کسی به تو احتیاج دارد؟» (Who Needs You?) نام دارد، از تاریخ 10 اکتبر به مبلغ 4.99 دلار یا معادل آن به دیگر ارز‌ها در دسترس خواهد بود. قسمت‌های این بازی به ور جداگانه و یا کلیه‌ی قسمت‌های این مجموعه به طور یکجا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ویندوز، مک و همینطور برای آی‌او‌اس از طریق اپ‌استور و اندروید از طریق گوگل پلی قابل دریافت هستند.

مجموعه‌ی این بازی همچنین به صورت دیسک سیزن پس در فروشگاه‌های سرتاسر دنیا به مبلغ 30 دلار موجود است. این نسخه‌ی مخصوص سیزن پس حاوی قسمت اول این بازی یعنی Tangled Up in Blue است و با خرید آن قادر خواهید بود که چهار قسمت بعدی را نیز هنگام عرضه‌ی آن‌ها دانلود نمایید. ممکن است این بازی برای پلتفرم‌های دیگری نیز عرضه شود که البته هنوز خبر موثقی در این زمینه در دست نیست.

توضیحات قسمت چهارم بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy: Telltale Series:

حال که سرنوشت Eternity Forge مشخص شده است، محافظین پیش از گذشته از یک دیگر فاصله گرفته‌اند. اما این تنش روزافزون میان آن‌ها به خاطر مشکل مهم‌تری کنار گذاشته می‌شود. این مشکل این است که آن‌ها بایدهمگی پیش از این که زنده‌زنده خورده شوند، از غاری تاریک و مخوف بگریزند. در موقعی که خطرات موجود در این غار نزدیک‌تر می‌شوند، استارلرد می‌بایست به منظور حفاظت از جان هتماشا کنید٬مه، گروهش را در کنار هم نگه دارد؛ اما این مسئله ممکن است بهای گزافی داشته باشد…

در این مجموعه از صداپیشگان مطرحی بهره گرفته شده است که این افراد شامل اسکات پاتر در نقش «استارلرد»، امیلی اوبرایان در نقش «گامورا»، نولان نورث در نقش «راکت»، بندو پاول الس در نقش دراکس و آدام هرینگتون برای صدای «گروت» اشاره کرد.

 

منبع Allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.