Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازگشت نقشه‌ی محبوب قدیمی به Call of Duty: WWII

0

یکی از شناخته‌‌‌شده‌ترین نقشه‌های چند‌نفره‌ی بازی‌های اولیه‌ی مجموعه‌ی ندای وظیفه (Call of Duty) مجددا در بازی Call of Duty: WWII وجود خواهد داشت. اکتیویژن امروز اعلام کرد که نسخه‌ای بازسازی شده از نقشه‌ی کارنتان در عنوان بعد این مجموعه وجود خواهد داشت اما به صورت اختصاصی (لااقل در ابتدای کار) برای خریداران سیزن پس این بازی در دسترس خواهد بود.

نقشه‌ی کارنتان (Carentan) اصلی برای اولین بار در اولین بازی Call of Duty وجود داشت که در سال 2003 منتشر شده بود. این نقشه همچنین در بسته‌‌ی گسترش‌دهنده‌ی United Offensive و در بازی «ندای وظیفه‌ی 2» نیز وجود داشت. تصویری از این نقشه‌ی قدیمی بازسازی شده را در زیر ببینید.

این نقشه از روز انتشار بازی قابل استفاده خواهد بود اما به این منظور شما می‌بایست اشتراک سیزن پس را برای دسترسی به آن داشته باشید. قیت سیزن پس 50 دلار است و به همراه آن چهار پک دی‌ال‌سی که در سال 2018 منتشر خواهند شد نیز وجود خواهد داشت. هنوز صحبتی در مورد این که آیا نقشه‌ی کارنتان برای همه قابل دسترس خواهد بود یا خیر زیده نشده است اما اکتیویژن در توضیحات مربوط به سیزن پس گفته بود که محتوای آن ممکن است به صورت جداگانه به فروش برسند.

Call of Duty: WWII داستان سرباز رونالد رد دنیلز را روایت می‌کند که جوانی تازه به خدمت درآمده در بخش پیاده‌نظام است که برای اولین باز نبرد را در D-Day تجربه کرده است که یکی از بزرگترین جنگ‌های دریایی/زمینی در تاریخ محسوب می‌شود. پس از نجات پیدا کردن از سواحل نورمندی، رد و هم‌رزمانش از میان اروپا لشکرکشی می‌کنند و در راه رسیدن به آلمان با دشمنان در جاهایی مانند هرتگن فارست و بتل آف د بلج به مبارزه می‌پردازند. برای مشاهده‌ی اولین تریلر بخش داستانی بازی به این لینک  مراجعه کنید.

برای مشاهده‌ی سیستم مورد نیاز برای اجرای Call of Duty: WWII به اینجا مراجعه کنید.

«ندای وظیفه‌: جنگ جهانی دوم» در تاریخ 5 نوامبر یعنی 14 آبان ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.