Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی لیست پرفروش‌ترین‌های PSN در سپتامبر را منتشر کرد؛ Destiny 2 در صدر – فیفا ۱۸ سوم

0

سونی لیست بازی‌های پرفروش PSN آمریکا در ماه سپتامبر را منتشر کرد و تعجبی نیست که عنوان Destiny 2 در صدر این لیست قرار گرفته باشد. بازی Destiny 2 (سرنوشت) توانسته از زمان عرضه‌ی خود در تاریخ 6 سپتامبر تا پایان این ماه، بیشترین فروش را در شبکه‌ی پلی‌استیشن داشته باشد. بعد از این بازی سه عنوان ورزشی قرار گرفته‌اند.

عنوان NBA 2K18 به عنوان نماینده‌ی بسکتبال در رده‌ی دوم این لیست قرار گرفته است. بازی FIFA 18 با این‌که تازه به جمع بازی‌ها اضافه شده خود را به رده‌ی سوم رسانده است و بازی Madden NFL 18 در رده‌ی چهارم مانده است. عرضه‌ی نابهنگام بازی نقش آفرینی ژاپنی Final Fantasy IX برای پلی‌استیشن 4 هم با استقبال مواجه شده و این بازی در پنجمین پله‌ی این لیست ایستاده است. بازی GTA V هم ظاهرا ول کن ماجرا نیست و همچنان در لیست بازی‌های پرفروش قرار می‌گیرد. این بازی که در سال 2014 برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده، هم‌اکنون در رده‌ی هفتم لیست پرفروش‌ترین بازی‌های PSN در ماه سپتامبر در ایالات متحده قرار دارد.

قرار گرفتن بازی فیفا 18 در جایگاه سوم این لیست، قاعدتا ما را به نشستن این بازی در جایگاه نخست در لیست ماه بعد هدایت می‌کند. با توجه به این‌که فقط چند روز از عرضه‌ی بازی فیفا 18 می‌گذرد، می‌بایست تعداد قابل توجهی از این بازی در مدت محدود به فروش رفته باشند. دیگر عنوان شبیه‌ساز فوتبال یعنی PES 2018 هم در این لیست در رده‌ی چهاردهم رویت می‌شود. این بازی دو هفته قبل از فیفا 18 به بازار عرضه شده بود.

بازی‌های هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن نیز توسط سونی رصد شده‌اند. آمارها نشان می‌دهند که عنوان شوتر Superhot VR همچنان بیشترین فروش را دارد و بازی جدید Sparc بعد از آن قرار می‌گیرد. بازی Undertale همچنان پرفروش‌ترین عنوان کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا است و بازی PES 2018 در پلی‌استیشن 3 بیشترین فروش در ماه گذشته را داشته است. بازی GTA V در رده‌ی دوم فروش پلی‌استیشن 3 قرار می‌گیرد.

لیست بیست بازی پرفروش پلی‌استیشن 4 در ماه سپتامبر در فروشگاه پلی‌استیشن را می‌بینید:

  1. Destiny 2
  2. NBA 2K18
  3. FIFA 18
  4. Madden NFL 18
  5. Final Fantasy IX
  6. EA Sports NHL 18
  7. Grand Theft Auto V
  8. Rocket League
  9. Bloodborne
  10. Star Wars: Battlefront Ultimate Edition
  11. The Last of Us Remastered
  12. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  13. Minecraft
  14. Pro Evolution Soccer 2018
  15. Need for Speed
  16. NBA Live 18: The One Edition
  17. Friday the 13th: The Game
  18. Uncharted: The Lost Legacy
  19. Marvel vs. Capcom: Infinite
  20. Batman: Arkham Knight

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.