Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدول فروش هفتگی انگلیس: «فورتزا ۷» حریف فیفا ۱۸ نشد

0

بازی فیفا 18 این هفته نیز در صدر جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا باقی ماند و بازی تازه‌وارد و انحصاری شبیه‌ساز رانندگی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 یعنی Forza Motorsport 7 (فورتزا 7) نتوانست در هفته‌ی اول عرضه‌ی خود، حریف این بازی ورزشی شود. بدین ترتیب، فیفا 18 (FIFA 18) الکترونیک آرتز همچنان در صدر جدول فروش هفتگی انگلیس باقی می‌ماند.

بعد از این دو بازی، دیگر بازی مجموعه‌ی فورتزا قرار می‌گیرد. Forza Horizon 3 به لطف باندل این بازی با فیفا 18 همچنان در میان پرفروش‌ترین بازی‌های هفته قرار دارد. این بازی رتبه‌ی سوم این لیست را از آن خود کرده است و بعد از آن عنوان پرفروش و موفق اکتیویژن یعنی Destiny 2 (سرنوشت) در پله‌ی چهارم ایستادگی می‌کند. این بازی هفته‌ی گذشته بعد از فیفا 18 توانسته بود سنگر را حفظ کند و در رده‌ی دوم ایستاده بود. دیگر بازی‌های تازه وارد این هفته، یکی The Lego Ninjango Movie Video Game است که در رتبه‌ی هفتم جای گرفته و دیگری عنوان ماریو و لوئیجی است که تا رتبه‌ی نوزدهم بازی‌های پرفروش بیشتر بالا نیامده است. بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen HD هم که این هفته برای کنسول‌ها عرضه شد، در جایگاه 39 ترمز کرد.

عنوان موفق و پرفروش فیفا 18 تا کنون توانسته نظر منتقدین و بازی‌کنندگان را جلب کند. این بازی که هفته‌ی گذشته در صدر جدول فروش هفتگی انگلیس قرار گرفته بود، آمارهای جالبی از خود بر جای گذاشته است. بازی فیفا 18 برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و با وجود این‌که از قفل Denuvo استفاده می‌کند، کرک شده است. اگر از جمله بازی‌کنندگان این بازی در رایانه‌های شخصی هستید و با اجرای آن مشکل دارید می‌توانید در این مطلب گیم‌نیوز به دنبال راه حل بگردید. آن دسته از بازی‌کنندگان فیفا که تازه به این شبیه‌ساز فوتبال روی آورده‌اند نیز می‌توانند مطالب آموزشی گیم‌نیوز در مورد چگونگی بازی در سه بخش پاس‌کاری، دفاع و همچنین شوت و ضربات ایستگاهی را مطالعه کرده و به یک بازیکن حرفه‌ای مبدل شوند. طرفداران بازی PES 2018 هم می‌توانند مشکلات خود با اجرای این بازی در رایانه‌ی شخصی خود را با کمک این مطلب برطرف کنند.

بیشتر بخوانید
1 از 14

به نظر می‌رسد که فروش فورتزا 7 با توجه به انحصاری بودن این عنوان و عرضه نشدن آن برای همه‌ی پلتفرم‌ها، راضی‌کننده بوده باشد.

جدول فروش هفتگی انگلیس را می‌بینید:

  1. FIFA 18
  2. Forza Motorsport 7
  3. Forza Horizon 3
  4. Destiny 2
  5. Grand Theft Auto V
  6. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  7. The Lego Ninjago Video game
  8. Mario Kart 8: Deluxe
  9. NBA 2K18
  10. Lego Worlds

امیدواریم لازم به ذکر نباشد که آمار فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا مبتنی بر فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها است و فروش دیجیتالی محسوب نمی‌شود. در آخرین آماری که سونی از فروش بازی‌ها در شبکه‌ی پلی‌استیشن منتشر کرده است، فیفا 18 جزو پرفروش‌ترین بازی‌های ماه سپتامبر قرار گرفته است. Destiny 2 نیز در رتبه‌ی اول فروش در آمریکا جای گرفته است.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.