Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حل مشکلات نسخه‌ی پی‌سی بازی The Evil Within 2 + راهنمایی و مشاوره

6

The Evil Within 2 بازی ترسناک سوم‌شخصی است که توسط تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks) ساخته شده است و بتسدا مسئولیت انتشار آن را برای پلتفرم‌های ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بر عهده داشته است. این بازی در ماه اکتبر 2017 منتشر شد و دنباله‌ی بازی سال 2014، یعنی The Evil Within است.

در بازی The Evil Within سباستین با چیز‌های دهشتناکی مواجه شد که زخم‌های زیادی بر روی او به جا گذاشتند اما به جای اینکه از منشاء کابوس‌هایش فرار کند، تصمیم گرفت که به دنبال آن برود. او سه سال را صرف این کرد که پاسخ سوال‌هایی که ذهنش را مشغول کرده بودند را بیابد و به دنبال موجودی بگردد که زندگی‌اش را نابود کرده بود. موبیوس کیست و استم چیست؟ این‌ها سوالات سباستین هستند.

در The Evil Within 2 شما آزادید که به هر میزان که بخواهید بگردید و شخصیت و سلاح‌های خود را ارتقاء دهید. شاید علاقه‌مند باشید که از روش‌های مخفیانه برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید و از تله‌ها و پنهان‌کاری‌ بهره بگیرید و شاید بخواهید یک‌تنه به دل دشمن بزنید و هر چیزی که در میان شما و دخترتان ایستاده است را نابود کنید. شاید بخواهید این راه‌ها را با هم ترکیب کنید اما در هر صورت، کنترل در دست شماست. برای مشاهده‌ی تریلر داستانی این بازی اینجا کلیک کنید.

برای تماشای تریلر سینمایی The Evil Within 2 اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده‌ی سیستم‌های حداقلی و پیشنهادی برای اجرای این بازی با ما همراه باشید.

 

 

سیستم حدااقلی برای اجرای The Evil Within 2:

CPU: Intel Core i5-2400 / AMD FX-8320

RAM: 8 GB

OS: Windows 7/8.1/10 (نسخه‌های 64 بیتی)

VIDEO CARD: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7970 3GB

FREE DISK SPACE: 40 GB

سیستم پیشنهادی برای اجرای The Evil Within 2:

CPU: Intel Core i7-4770 / AMD Ryzen 5 1600X

RAM: 16 GB

OS: Windows 7/8.1/10 (نسخه‌های 64 بیتی)

VIDEO CARD: NVIDIA GTX 1060 6GB / AMD RX 480 8GB

FREE DISK SPACE: 40 GB

در حال حاضر متاسفانه کرک جداگانه‌ی سالمی برای این بازی مشاهده نکرده‌ایم. تا زمان قرار گرفتن فایل کرک سالم جداگانه‌ی این بازی، می‌توانید برای دانلود نسخه‌ی کامل بازی به صورت کرک‌شده به سایت‌های دانلود مختلف مراجعه کنید.

تاریخ انتشار: October 13, 2017
موتور: id Tech 5
توسعه‌دهنده: Tango Gameworks
ناشر: Bethesda Softworks
تولید‌کننده: Shinji Mikami
پلتفرم‌ها: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows

 

در صورت وجود، هرگونه سوال یا مشکلی که در مطلب ذکر نشده است را در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید. نویسندگان گیم‌نیوز در کم‌ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

6 نظر برای این مطلب
  1. reza می‌گوید

    با سلام در قسمت ورود به تئاتر…پس از از بین بردن دو عکس تابلو های ورودی تئاتر از بین رفته اما سیم های خاردار همچنان مانع ورود میشه؟ میخواستم بدونم مشکل بازیه یا سیستم

  2. دانیال می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید .وقتی که کتینیو رو میزنم توی لودینگ گیر میکنه .ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

  3. احمد می‌گوید

    سلام جناب خسته نباشید … من بازی رو نصب کردم و رو تنظیمات medium 30 فریم میگیرم ولی یه مشکل دارم … بازی رو رو هر رزولیشن اجرا میکنم بازی موج میزنه دوربینو تکون دادنی و وقتی رزولیشن رو کم میکنم باز هم همین مشکل پابرجاست دو روز اول بازی مشکلی نداشت درست بود همه تا این که سیستممو یه بار داداشم زد ریستارت کرد و اینم بگم از فول اسکرین تو ویندوز مود بازی کردنی مشکل حل میشه ولی تو فول اسکرین با هر رزولیشنی مشکل داره انگار مثلا زوم شده دوربین تو بازی ممنون میشم کمکم کنین

  4. 09030879405 می‌گوید

    من بازی میکنم ولی بسته مرحله بازی گیره میکند

  5. شمه می‌گوید

    سلام چرا با سیستم بالای که من دارم روی پایین ترین کیفیت هم تیک میخوره

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      مشخصات سیستمتون چیه؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.