Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدول فروش هفتگی انگلیس: تازه واردها زیر سایه‌ی «فیفا ۱۸» ماندند

0

دو عنوان جدید Middle-earth: Shadow of War و The Evil Within 2 این هفته وارد بازار شدند، اما مطابق انتظار هیچ‌کدام موفق به شکست بازی ورزشی الکترونیک آرتز یعنی «فیفا 18» (FIFA 18) در فروش هفتگی نشدند و ناچار زیر سایه‌ی این بازی پرفروش و محبوب باقی ماندند. در هفته‌ی منتهی به 14 اکتبر، باز هم این بازی فیفا 18 بود که با اقتدار به صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا تکیه زد و عناوین تازه وارد به ترتیب در رده‌های دوم و سوم باقی ماندند.

دو عنوان تازه عرضه شده البته موفق شدند بازی Forza Motorsport 7، انحصاری مایکروسافت برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 را کنار زده و این بازی را به رتبه‌ی چهارم ساقط کنند. بازی Forza Horizon 3 که به مدد باندل‌های تازه عرضه شده فروش بهتری را نسبت به قبل تجربه می‌کند هم در رده‌ی پنجم جدول این هفته قرار گرفت تا خانواده‌ی فورتزا یک هفته‌ی پرفروش دیگر را هم تجربه کنند. عنوان Destiny 2 که پیش‌تر طعم خوش صدرنشینی را هم چشیده بود، حالا در رده‌ی ششم قرار گرفته تا بانجی همچنان از فروش بازی خود راضی باشد. اگر از علاقه‌مندان به این بازی هستید می‌توانید همه‌ی نکاتی که لازم است در مورد آن بدانید را این‌جا در گیم‌نیوز بخوانید.

دیگر عنوان تازه عرضه شده‌ی این هفته بازی Friday the 13th: The Game بود که بعد از عرضه‌ی دیجیتالی در ماه مه، حالا به صورت فیزیکی وارد میدان رقابت شده است و در رده‌ی 15 توقف کرده.

بیشتر بخوانید
1 از 11

با وجود کاهش 55 درصدی فروش فیفا 18، این بازی توانست همچنان 40 درصد بیشتر از نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی «سایه‌ی جنگ» بفروشد و صدرنشینی را همچنان حفظ کند. گفتنی است که هر دو بازی‌های Shadow of War و The Evil Within 2 نسبت به قسمت اول خود فروش کمتری را تجربه می‌کنند.

جدول ده بازی پرفروش هفته‌ی گذشته در انگلستان را می‌بینید:

  1. FIFA 18
  2. Middle-earth: Shadow of War
  3. The Evil Within 2
  4. Forza Motorsport 7
  5. Forza Horizon 3
  6. Destiny 2
  7. Grand Theft Auto V
  8. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  9. Lego Worlds
  10. The Lego Ninjago Movie Video Game

توجه داشته باشید که این جدول بر اساس آمار فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها ترتیب داده شده است و از آمار فروش دیجیتالی خبری نیست.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.