Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

از‌این‌پس آمار زمان بازی‌ کردنتان با نینتندو سوییچ را داشته باشید

0

آخرین به‌روزرسانی سیستمی نینتندو سوییچ تغییرات بزرگ و مهمی را به همراه آورده است. یکی از تغییرات کوچکی که نینتندو در معرفی این به‌روزرسانی به آن نپرداخته بود، گزارشات فعالیت این کنسول است که قادر نبود به دقت کافی زمان بازی کردن بر روی کنسول را اندازه بگیرد و اکنون دقیق‌تر عمل می‌کند.

کاربرانی که به این قضیه اهمیت می‌دهند موفق شده‌اند که به سرعت بعد از منتشر شدن به‌روزرسانی متوجه این قضیه شوند. در این به‌روزرسانی اگر مدت زمان چهار ساعت را صرف انجام یک بازی مانند Sonic Mania کرده باشید، در قسمت گزارش فعالیت بازی ذکر خواهد شد که به همین میزان از بازی استفاده شده است.

پیش از این به‌روزرسانی، حداقل زمان بازی که ذکر می‌شد چهار ساعت بود. اگر چند دقیقه بازی می‌کردید، در این قسمت ذکر می شد که «برای چند دقیقه بازی شده است» یا «مدت کمی بازی شده است» و یا محدوده‌های زمانی مشابه. همچنین اگر برای مثل به مدت 6 ساعت بازی می‌کردید، در این قسمت ذکر میشد که «5 ساعت یا بیشتر از آن بازی شده است».

این سیستم هنوز هم برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیقی از زمان گذرانده‌ی خود با کنسول داشته باشند ضعیف عمل می‌کند و برای مثال قادر نخواهید بود که به طور دقیق بدانید چه مقدار صرف بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild کرده‌اید. می‌توان با استفاده از اپلیکیشن کنترل والدین نینتندو سوییچ کمی این مشکل را برطرف خواهد کرد و به وسیله‌ی آن می‌توانید میزان کلی بازی‌ کردن خود در روز را به درستی حاسبه کنید، اما اگر بخواهید این موضوع را با گزارش فعالیت‌های کنسول نینتندو 3دی‌اس مقایسه کنید، می‌بینید که دقت این بخش در 3دی‌اس بسیار بالاتر است و نسخه‌ی سوییچ ناامید کننده به نظر می‌رسد.

پیش‌تر در خبری به این نکته اشاره شده بود که سونی از این پس تحت نامی جدید برای کنسول رقیب خود یعنی نینتندو سوییچ هم بازی تولید خواهد کرد. برای مطالعه‌ی این خبر به اینجا مراجعه کنید.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.