Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«گرن توریسمو اسپورت» در فروش هفته‌ی اول از سد «فیفا ۱۸» گذشت!

0

بازی «گرن توریسمو اسپورت» (Gran Turismo Sport) انحصاری جذاب پلی‌استیشن 4 برای طرفداران شبیه‌سازهای رانندگی سنگ تمام گذاشته و آنان نیز متقابلا از این بازی استقبال کرده‌اند. تا جایی که این بازی در هفته‌ی منتهی به 21 اکتبر توانسته در بریتانیا بیشترین فروش را در جمع بازی‌ها به نام خود ثبت کند و با فروش بیشتر نسبت به بازی ورزشی محبوب الکترونیک آرتز، «فیفا 18» (FIFA 18) به صدر جدول فروش هفتگی بازی‌ها در انگلستان رسیده است.

بر اساس آمار منتشر شده در مورد فروش این بازی، گرن توریسمو اسپورت توانسته بیشترین فروش را بعد از «گرن توریسمو 5» سال 2010 داشته باشد و از بازی‌های گرن توریسمو و گرن توریسمو 6 که برای پلی‌استیشن 3 عرضه شد، بیشتر فروخته است.

بازی تازه وارد دیگر این هفته عنوان South Park: The Fractured But Whole یوبی‌سافت است که در رده‌ی سوم پرفروش‌های این هفته قرار می‌گیرد. این بازی با فروش بیشتر، عنوان ورزشی WWE 2K18 را در هفته‌ی اول ورود به بازار در رده‌ی چهارم متوقف می‌کند. بازی نقش آفرینی ساخته شده بر اساس دنیای ارباب حلقه‌ها یعنی «سرزمین میانه: سایه‌ی جنگ» (Middle-Earth: Shadow of War) به رده‌ی پنجم جدول این هفته سقوط می‌کند و بعد از آن عنوان ترسناک و دوست داشتنی بتسدا یعنی «شیطان درون 2» (The Evil Within 2) می‌ایستد.

بازی GTA V همچنان به عنوان میهمانی که کنگر خورده و لنگر انداخته در جمع ده بازی پرفروش هفته باقی مانده و در رده‌ی هشتم قرار گرفته است. این بازی 214 هفته است که در میان بازی‌های پرفروش هفته قرار دارد. بازی انحصاری مایکروسافت «فورتزا موتوراسپورت 7» نیز نفس‌های آخرش در این لیست را می‌کشد و در رتبه‌ی نهم قرار گرفته است. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy هم بعد از هفته‌ها صدرنشینی هنوز از لیست خارج نشده و آخرین تلاش‌های خود برای باقی ماندن در جدول فروش هفتگی را می‌کند. دیگر صدرنشینی عزل شده در این میان هم بازی Destiny 2 است که به رتبه‌ی هفتم رضایت داده است. این در حالی است که دیگر عنوان انحصاری پلی‌استیشن 4 که فروش خوبی را هم در هفته‌ی آغازین عرضه‌ی خود به بازار در انگلستان تجربه کرد یعنی Uncharted دیگر در میان بازی‌های پرفروش رویت نمی‌شود.

در همین خصوص...
1 از 2

جدول ده بازی پرفروش این هفته را می‌بینید:

  1. Gran Turismo: Sport
  2. FIFA 18
  3. South Park: The Fractured But Whole
  4. WWE 2K18
  5. Middle-earth: Shadow of War
  6. The Evil Within 2
  7. Destiny 2
  8. Grand Theft Auto V
  9. Forza Motorsport 7
  10. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

به نظر نمی‌رسید که فیفا 18 با فروش بسیاری که هر سال تجربه می‌کند تا عرضه‌ی بازی‌های بلاک باستر مثل «ندای وظیفه» از رتبه‌ی اول سقوط کند، اما گرن توریسمو اسپورت توانست این بازی را از جایگاه صدرنشینی خود پایین بکشد و بر تخت تکیه بزند. باید دید که فیفا در هفته‌ی بعد جایگاه خود را پس می‌گیرد؟

لازم به ذکر است که این آمار مربوط به فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها است و شامل فروش دیجیتالی آن‌ها نمی‌شود.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.