Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی هفت بازی کاملا جدید معرفی خواهد کرد

0

این‌طور که ب نظر می‌رسد سونی قرار است هفته‌ی آینده هفت بازی جدید را معرفی کند. این شرکت در پستی در بلاگ خود گفت که سونی در قسمت مربوط به خود در Paris Games Week، در روز دوشنبه 30 اکتبر، هفت بازی کاملا جدید را معرفی خواهد کرد. این بازی‌ها متعلق به کنسول پلی‌استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن هستند. معرفی‌های سونی پیش از شروع برنامه‌ی اصلی از ساعت 8 صبح روز 30 اکتبر آغاز می‌شوند.

در ساعت 9 صبح با شروع برنامه، سونی از موج جدید و بزرگ بعدی بازی‌های پلی‌استیشن پرده برداری خواهد کرد و بعد از پایان این رخداد، طی استریم بعد از برنامه‌ی سونی، نگاه عمیق‌تری به عناوین معرفی شده خواهیم انداخت. تمام این‌ها به این معنی است که دوشنبه، روز بسیار شلوغ و پرخبری خواهد بود که می‌توانید اخبار مرتبط با این رخداد سونی را از گیم‌نیوز دنبال کنید.

در این پست همچنین گفته شده بود که «E3 تنها نیمی از داستان بوده است.» به عنوان برخی از معرفی‌های امسال سونی می‌توان به بازسازی Shadow of the Colossus، معرفی تاریخ برای عرضه‌ی بازی جدید «خدای جنگ» (God of War) و معرفی و پرده‌برداری از بخش چندنفره‌ی بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» (Call of Duty: WWII) اشاره کرد.

باید توجه داشته باشید که معرفی‌های پیش‌روی سونی در Paris Games Week پایان معرفی‌های امسال سونی نیست و در ماه دسامبر، شاهد رویداد Playstation Experience نیز خواهیم بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.