Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: مهم‌ترین تریلرهای سونی در Paris Games Week 2017

1

در ارائه‌ی سونی طی Paris Games Week توانستیم تریلر‌ها و ویدئو‌های جدیدی را از دستاورد‌های جدید این شرکت ببینیم. عناوین این ناشر برای سال 2018 و حتی بعد از آن شامل نام‌هایی مانند Ghost of Tsushima، Spider-man و The Last of Us: Part II می‌شوند. البته عناوین یاد شده تنها مواردی نیستند که سونی دو روز پیش از آن‌ها پرده برداری کرد. این شرکت همچنین از محتوای جدید بازی‌هایی مانند Horizon: Zero Dawn، Destiny 2، Call of Duty: WWII نیز در کنار معرفی‌های جدیدی برای بازی‌های Guacamelee 2، Spelunky 2 و موارد دیگر نیز پرده‌برداری کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در این مطلب نگاهی کوتاه به تریلر‌های سونی خواهیم انداخت.

 

Spider-Man

 

در بازی اسپایدرمن جدید بازیکنان قادر خواهند بود تا در دنیای باز نیویورک به عنوان این ابرقهرمان محبوب پرسه بزنند و مبارزه کنند. در تریلر جدید سونی تمرکز بر روی داستان بازی و حضور شخصیت‌های منفی مهم مارول مانند کینگ‌پین است.

 

Guacamelee 2

 

یکی از سورپرایزهای معرفی‌های این رویداد مربوط به بازی Guacamelee 2 بود که بازی دیگری به سبک متروید از استودیو درینک‌باکس است. این بازی قرار است تا به زودی در سال 2018 برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود و در آن قابلیت‌های جدیدی در زمینه‌ی توانایی‌ها، المان‌های گیم‌پلی، و حالت همکاری تا 4 نفر وجود دارد.

 

Ghost of Tsushima

 

در این بازی که در  قرن دوازدهم در ژاپن اتفاق می‌افتد، شما نقش یک سامورایی را بر عهده خواهید داشت که در دنیای باز این بازی برای نابودی حمله‌ی ارتش مغول‌ها از غرب تلاش می‌کند. این بازی که درواقع عنوان جدیدی از ساکر پانچ است، از قهرمانی‌های بدنامان فاصله گرفته و بیشتر به سمت یک اکشن ماجراجویی تاریخی قدم برمی‌دارد.

 

The Last of Us: Part II

 

سونی همچنین تریلر سینمایی جدیدی را از عنوان جدید استودیو ناتی‌داگ منتشر کرد. در این تریلر شاهد هستیم که گروهی از شخصیت‌های جدید برای بقا در آمریکای پسافاجعه تلاش می‌کنند.

 

Final Fantasy 15: Episode Ignis

 

قسمت داستانی بعدی قابل دانلود فاینال فانتزی 15 دسامبر امسال در دسترس خواهد بود و سونی طی Paris Games Week از آن پرده‌برداری کرد. در این قسمت اطلاعات پیش‌زمینه‌ی بیشتری درباره‌ی ایگنیس، خدمتکار وفادار نوکتیس به بازیکنان داده می‌شود.

تاریخ انتشار این بسته‌ی الحاقی قابل دانلود نیز به همراه این تریلر منتشر شده‌ است.

 

Shadow of Colossus

 

سونی تریلر جدیدی برای نسخه‌ی ریمستر بازی Shadow of Colossus منتشر کرده است. این بازی اوایل سال آینده منتشر خواهد شد و طبق آن‌چه از این تریلر پیدا است، زیبا‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و محیط خارق‌العاده‌ی آن در این ویدئو نمایش داده می‌شوند.

 

The Gardens Between

 

یکی از جذاب‌ترین معرفی‌های دو روز پیش در این کنفرانس بازی The Gardens Between بود. این عنوان یک بازی معمایی-ماجراجویی است که قرار است برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. در این بازی دو نوجوان به گشت و گذار در جزیره‌ی کوچکی می‌پردازند و از توانایی‌هایشان در کنترل زمان برای حل معما‌های مختلف استفاده می‌کنند.

 

Detroit: Become Human

 

همچنین تریلری برای بازی جدید سازندگان Heavy Rain منتشر شد. Become Human  قرار است تا بالاخره در بهار سال 2018 برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

 

Spelunky 2

 

یکی از بزرگترین سورپرایز‌های برنامه‌ی سونی، معرفی بازی Spelunky 2 بود. سونی اطلاعات بیشتری راجع به بازی و تاریخ انتشار آن نداد اما سازنده‌ی این مجموعه بازی‌ها، درک یو، گفته است Spelunky 2 در ابتدا برای پلی‌استیشن 4 و استیم منتشر خواهد شد.

 

Call of Duty: World War II

 

عنوان بعدی این مجموعه‌ی پرطرفدار در چند روز آینده منتشر خواهد شد و سونی تصاویری از پک نقشه‌های اولیه‌ی بازی منتشر کرد که «مقاومت» نام دارد. این پک در ماه ژانویه منتشر خواهد شد و اختصاصی پلی استیشن 4 خواهد بود.

 

Destiny 2

 

علاوه بر اولین بسته‌ی الحاقی قابل دانلود بازی ندای وظیفه، سونی همچنین تریلری از اولین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی دستینی 2، به نام «نفرین اوسیریس» به نمایش گذاشت. این بسته در ماه دسامبر منتشر خواهد شد و بازیکنان را به سیاره‌ی مریخ خواهد بود

 

The Hong Kong Massacre

 

این بازی که یک شوتر از بالا به پایین است، به بازی Hotline Miami شباهت دارد و قرار است در سال 2018 برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

 

God of War

 

در بازی بعدی «خدای جنگ»، کریتوس با پسرش در سرزمینی جدید به ماجراجویی می‌پردازد. در این بازی از اساطیر یونانی فاصله می‌گیریم و به سمت افسانه‌های اسکاندیناوی می‌رویم. اگرچه جای نگرانی نیست چون کریتوس همچنان با قدرت و خشونت از موانع سر راه خود عبور می‌کند.

 

Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds

 

اولین بسته‌ی الحاقی قابل دانلود بازی Horizon Zero Dawn قرار است تا در اوایل ماه نوامبر عرضه شود و سونی با انتشار تریلری به طرفداران اجازه داد که نگاهی به این بازی بیاندازند. در این ویدئو صحنه‌های تاریک زمستانی این بازی به همراه جانوران جدیدی که بازیکنان می‌بایست با آن‌ها مبارزه کنند نشان داده می‌شود.

 

Monster Hunter World

 

این بازی در تاریخ 26 ژانویه برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و سونی از اولین بسته‌ی الحاقی آن پرده برداشت. بازیکنان پلی‌استیشن 4 زرهی اختصاصی برای هانتر و پالیکوی خود دریافت می‌کنند که بر اساس Horizon Zero Dawn طراحی شده‌اند و به شما اجازه می‌دهند شبیه به Aloy لباس بپوشید.

 

 

منبع Gamespot
1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    همه ی ویدیوها لگ دارند و خوب نمایش داده نمیشوند

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.