Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

PES 2018 سود شرکت کونامی را افزایش داده است

0

کونامی، ناشر بازی‌هایی همچون PES 2018 و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain اعلام کرد که در شش ماه گذشته‌ سود این شرکت افزایش یافته است. سود این شرکت ژاپنی نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش داشته و 152 میلیون دلار بوده است.

درآمد کلی کونامی طی این زمان به 1.02 میلیارد دلار رسیده است که در حدود 14 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این ارقام از این جهت حائز اهمیت هستند که کونامی در ماه فوریه گزارش داده بود که سود این شرکت افزایش یافته اما درآمد کلی پایین آمده است.

کونامی علت این ارقام امیدوار‌کننده را عملکرد قوی و مداوم بازی‌های موبایلی Pawafuru Puryakyu و Professional Baseball Spirits A در ژاپن و همچنین اعلام بازی جدید موبایلی PES در این کشور می‌داند. به علاوه این شرکت از فروش جهانی بازی Yu-Gi-Oh! و انتشار جهانی بازی PES 2018 بر روی کنسول‌های موجود و پی‌سی را نیز در این امر دخیل می‌داند.

برای مطرح کردن سوالات و دریافت پاسخ از نویسندگان گیم‌نیوز در مورد اجرای بازی PES 2018 می‌توانید به اینک لینک مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از این لینک، پیشنمایش بازی PES 2018 را مطالعه کنید.

این شرکت در گزارش خود همچنین از بازیابی اقتصادی طولانی مدت خود به عنوان مسئله‌ای دخیل در این افزایش سود یاد کرده است اما از جهتی نیز به خاطر نگرانی‌ها راجع به وقایع سیاسی و اقدامات کره‌ی شمالی، ابراز نگرانی کرده است.

کونامی همچنین بازی «متال گیر: بقا» (Metal Gear Survive) را نیز در برنامه‌های خود دارد که یک بازی چندنفره‌ی برپایه‌ی مخفیانه است که برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد. این دنباله در همان دنیایی رخ می‌دهد که بازی Metal Gear Solid V در آن اتفاق می‌افتاد و از لحاظ زمانی اتفاقات بعد از Ground Zeroes را پوشش می‌دهد. تاریخ انتشار بازی Metal Gear Survive 20 فوریه در آمریکا و 22 فوریه در اروپا اعلام شده است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.