Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار مجموعه‌ی بازی‌های The Walking Dead برای کنسول‌ها با بهبود گرافیکی

0

تمامی 19 قسمت مجموعه‌ بازی‌ «مردگان متحرک» (The Walking Dead) شرکت تل‌تیل قرار است تا در قالب یک پکیج به نام The Walking Dead: The Telltale Series Collection برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

این مجموعه که فصل‌های پیشین آن نیز از لحاظی بصری به‌روزرسانی شده است قرار است تا در تاریخ 5 دسامبر یا 14 آذر ماه به مبلغ 49.99 دلار آمریکا به صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه شود.

The Walking Dead: The Telltale Series Collection دارای فصل‌های یک، دو و سه‌ (A New Frontier) این بازی خواهد بود و همچنین آنتولوژی «400 روز» (400 Days) و مجموعه‌ی کوتاه سه قسمته‌ی Michonne نیز خواهد بود. تل‌تیل با انتشار تصاویری از به‌روزرسانی گرافیکی این بازی رونمایی کرد که برای فصول پیشین این بازی نیز انجام شده‌اند. در این عکس‌ها می‌‌توانید مقایسه‌ی قبل و بعد از این به‌روزرسانی‌ها را مشاهده کنید.

تل‌تیل همچنین تائید کرده است که نویسنده‌ی آثاری همچون Rogue One: A Star Wars Story و The Book of Eli، گری ویتا، به عنوان مشاور داستانی برای فصل آخر این بازی یعنی فصل چهارم فعالیت خواهد کرد. ویتا در پروژه‌ی اولین فصل قسمت‌قسمت بازی The Walking Dead و همچنین محتوای قابل دانلود آن به اسم 400 Days نیز فعالیت داشته است.

این بازی در دنیایی خیالی مشابه آن‌چه در کمیک‌های آن به نمایش درآمده است شکل داده می شود و اتفاقات آن اندکی پس از وقوع رستاخیز زامبی‌ها در جورجیا رخ می‌دهند. بیشتر شخصیت‌های نشان داده شده در بازی مختص به خود آن هستند که  محوریت آن‌ها برو روی استاد دانشگاه و مجرم زندانی، لی اورت است که دختر جوانی به نام کلمنتاین را نجات می‌دهد و از او نگه‌داری می‌کند. کرکمن در روی ساخت این بازی نظارت داشته است تا از هماهنگی آن با کمیک اطمینان حاصر کند اما مسئولیت توسعه و جزئیات داستانی بر عهده‌ی تل‌تیل بوده است.

The Walking Dead: The Final Season که به شخصیت کلمنتاین می‌پردازد در سل 2018 میلادی برای کنسول‌های نسل جدید، رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه هوشمند منتشر خواهد شد.

 

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.