Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

در نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ پرو Metal Gear Solid 5 چه تغییراتی ایجاد شده است؟

0

دوشنبه بعدازظهر، از طریق توییتر رسمی بازی Metal Gear Solid اعلام شد که به زودی پچ جدیدی برای Metal Gear Survive برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو منتشر خواهد شد. نتیجه‌ی بررسی این پچ آنچه انتظارش را می‌داشتیم نبود اما می‌شد گفت که بهتر از هیچ است و درواقع فرصت خوبی برای سر زدن دوباره به یکی از بازی‌های فوق‌العاده بود.

کونامی وعده داده بود که عملکرد بازی بهبود خواهد یافت که با در نظر داشتن این که فریم‌ریت این بازی روی 60 محدود است، کنجکاو کننده بود؛ اما بعد‌ها گفته شد که وضوح تصویر بازی ارتقاء خواهد یافت. طبق بررسی‌ها باید گفت که این پچ به شما قابلیت استفاده از وضوح تصویر 2560 در 1440 را خواهد داد که می‌توان آن را جزئی از دیگر ارتقاء‌های پلی‌استیشن 4 پرو دانست که به شما امکان بهره بردن از کیفیت 1440p را خواهد داد و در کنار آن جزئیات اندکی نیز به بازی افزوده شده است.

در مورد این جزئیات اندک اضافه شده به بازی باید گفت که تقریباً نزدیک به هیچ هستند. موتور فاکس توانایی‌هایی بسیار بیش از این داد و مثال آن را در نسخه‌ی پی‌سی بازی The Phanton Pain دیده بودیم که به بازیکنان امکان استفاده از وضوح‌ تصویرهای بسیار بالا، سایه‌های تقویت‌شده و غیره را می‌داد که باعث می‌شود دنیای باز این بازی بسیار غنی باشد. به صورت خلاصه می‌توان گفت که MGS5 بیش از یک بهبود وضوح تصویر جای تقویت شدن داشت اما در این پچ تنها به این موضوع پرداخته شده است.

ممکن است کار به جایی رسیده باشید که سونی و شاید مایکروسافت به اضافه کردن خروجی 1440p به کنسول‌های خود بیاندیشند تا از وجود نمایشگرهای بی‌شماری که قابلیت پشتیبانی از این وضوح را دارند بهره‌مند شوند. در مورد کنسول مایکروسافت وان ایکس با این‌ که باید انتظار داشته باشید که بازی‌ها با تعداد پیکسل بالاتری اجرا شوند، حقیقت این است که مانیتورهای فری‌سینک بسیاری در بازار وجود دارند که می‌توانند به خاطر پشتیبانی موتور اسکورپیو از تکنولوژی Adaptive Sync نتایج مناسبی را حاصل کنند.

اما باز هم در حال حاضر، در مورد MGS5 وضوح تصویر همان 1440p است که این سؤال را به وجود می‌آورد که اگر از ارتقاء تنها مورد مربوط به پلی‌استیشن 4 پرو همین وضوح تصویر بهبود‌یافته است، تکلیف ایکس‌باکس وان ایکس چیست و این تغییرات چه معادلی را برای این کنسول خواهند داشت. با بررسی ارتقاء‌های معادل برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس می‌توانید متوجه شوید که سخت‌افزار جدید مایکروسافت تا چه حد قدرتمند است. تعداد قابل‌توجهی از بازی‌ها به زودی پچی برای ایکس‌باکس وان ایکس دریافت خواهند کرد و گفته شده‌ است که این پچ‌ها در زمان عرضه‌ی این کنسول در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.