Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌ های کلاسیک اکتیویژن را در Call of Duty: WWII بازی کنید

0

نمی‌توان برای همیشه در بازی به کشتن زامبی‌ها پ‍‍رداخت و به همین دلیل است که در بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» (Call of Duty: WWII) شما این امکان را دارید که از سبک شوتر اول شخص این بازی فاصله بگیرید و در قسمت هدکورترز چندنفره‌ی بازی استراحتی به خود بدهید.

اگر در بخش Headquarters به قسمت R&R بروید خواهید دید که این امکان برای شما وجود دارد تا 15 بازی کلاسیک مختلف از اکتیویژن را بازی کنید.

ابزارهای لازم برای کنترل این بازی‌ها به معادل های مدرن تبدیل شده‌اند. از عناوینی که در این لیست قرار دارند می‌توان به نام‌هایی همانند River Raid و Seaquest اشاره کرد.

هدکورترز (Headquarters) یک محفل اجتماعی است که می‌توانید با وارد شدن به آن با 47 نفر دیگر که بازی را انجام می دهند تعامل داشته باشید. این بخش لیست بازیکنان برتر و قسمت‌های دیگری نیز دارد که می‌توانید در آن ها علیه دوستان خود بازی کنید. R&R یکی دیگر از جاهای بسیاری است که می‌توانید در آن با به دست آوردن افتخارات مختلف آن‌ها را به رخ دوستان خود بکشید.

لیست کامل بازی‌های این بخش شامل عناوین Barnstrorming، Boxing، Chopper Command، Cosmic Commuter، Demon Attack، Enduro، Fishing Derby، Grand Prix، Kaboom!، Pitfall II، Private Eye، River Raid، Skiing و Spider Fighter می شود.

برای خرید این بازی‌ها باید از Armory Credits استفاده کنید که از طریق بازی کردن قابل دریافت است و نیازی به پرداخت پول واقعی برای آن نیست.

سونی در Paris Games Week 2017 از اولین بسته‌ی نقشه‌های بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» (Call of Duty: WWII) رونمایی کرد که «مقاومت» (The Resistance) نام دارد و 30 ژانویه برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. برای مشاهده‌ی تمامی تریلرهای Paris Games Week سونی اینجا کلیک کنید.

بازی ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم (Call of Duty: WWII) قرار است تا فردا یعنی 3 نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

 

منبع Venturebeat

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.