Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نتفلیکس کوین اسپیسی را از House of Cards اخراج می‌کند

0

در این هفته‌ای که گذشت، نتفلیکس اعلام کرد کرد که تولید سریال محبوب «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) به دنبال اتهامات جنسی وارده به کوین اسپیسی از طرف آنتونی رپ متوقف شده است. امروز این سرویس اینترنتی اعلام کرد که از پا را از این هم فراتر خواهد گذاشت و دیگر در هیچ زمینه‌ و سطحی با این بازیگر همکاری نخواهد داشت.

سخنگوی نتفلیکس در بیانیه‌ای گفت: «نتفلیکس دیگر با حضور کوین اسپیسی به تولید سریال House of Cards نخواد پرداخت. ما در این دوره‌ی خجالت‌آور به همکاری با MRC ادامه خواهیم داد تا مسیر خود را با پخش این سریال خالی کنیم. ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم که فیلم Gore را که کوین اسپیسی در آن به ایفای نقش پرداخته بود و همچنین تولیدکنندگی آن را نیز بر عهده داشت به نمایش نخواهیم گذاشت. این فیلم در مرحله‌ی پس از تولید قرار داشت.»

تولید فصل ششم این سریال بسیار قبل از این که اتهامات آنتونی رپ علیه اسپیسی مطرح شود  آغاز شده بود. اسپیسی این اتهامات را در توییتر با اعلام این که همجنس‌گراست پاسخ داد که کابران او را به خاطر این که این کار را برای منتقل کردن توجه مردم از این اتهامات انجام داده است مورد سرزنش قرار داده بودند. کمی بعد از این جریانات این خبری به گوش رسید که می‌گفت فصل ششم سریال House of Cards آخرین فصل این سریال درام سیاسی خواهد بود. در روز هالووین، نتفلیکس و و همکار آن یعنی Media Rights Capital تصمیم گرفتند که تولید این سریال را معلق کنند. در روزهای گذشته تعداد افراد بیشتری با اتهامات جنسی علیه کوین اسپیسی با بیش گذاشته‌اند که چند مورد از آن‌ها مربوط به مراحل تولید خود سریال House of Cards هستند.

گزارش شده است که تولیدکنندگان این سریال راه‌های دیگری را مانند کشتن شخصیت کوین اسپیسی در سریال و یا ادامه‌ی سریال به صورت دنباله‌ای بدون حضور اسپیسی در نظر دارند. روز دوم نوامبر، مسئول تبلیغاتی و استعدادیاب این بازیگر هر دو او را کنار گذاشتند.

منبع The Verge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.