Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مقایسه‌ی کیفیت‌ تصویر Call of Duty: WWII در ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استشین ۴ پرو

0

با انتشار بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» (Call of Duty: WWII) که از کنسول عرضه نشده‌ی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند بالاخره می‌توانید که نگاهی به قدرت داخلی و توان این کنسول بیاندازید که چگونه قرار است تفاوت سخت‌افزار قوی‌تر آن روی نحوه‌ی اجرای بازی تاثیر بگذارد و همچنین این که آن را با رقیب اصلی‌اش یعنی پلی‌استیشن پرو مقایسه کنید.

در این مطلب شما قادر خواهید بود تا اسکرین‌شات‌های گرفته شده از این بازی بر روی این دو کنسول را ببینید. اولین تصاویر متعلق به پی‌استیشن پرو هستند و عکس‌های دوم مربوط به ایکس‌باکس وان ایکس خواهند بود. هردوی این اسکرین‌شات‌ها با وضوح تصویر 4k گرفته شده‌اند تا شما بتوانید به درستی به مقایسه‌ی آن‌ها بپردازید.

تصاویر یادشده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید. اگرچه برای بررسی دقیق مجبور به زوم کردن کردن خواهید بود.

Playstation 4 Pro:
Xbox One X:

با اینکه تفاوت میان این تصاویر فاحش نیستند، قسمت‌هایی از عکس‌های مربوط به ایک‌باکس وان ایکس هستند که از لحاظ کیفیت برتر هستند و برای مثال سایه‌های قابل‌قبول‌تری دارند.

جالب است که ببینیم با گسترش پشتیبانیاز این کنسول، دیگر بازی‌هایی که منتشر خواهند شد چه تفاوت‌هایی را میان این کنسول‌ها آشکار می‌کنند. بازی Call of Duty: WWII هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است.

 

برای مشاهده‌ی مطلب گیم نیوز درباره‌ی سیستم‌های حداقلی و پیشنهادی لازم برای اجرای این بازی و کرک آن اینجا کلیک کنید. همچنین می‌توانید در بخش نظرات مشکلات خود را به منظور مرتفع ساختن توسط نویسندگان گیم‌نیوز با ما در جریان بگذارید.

پیش‌تر همچنین خبری منتشر شده بود که بر اساس آن در بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» (Call of Duty: WWII) شما این امکان را دارید که از سبک شوتر اول شخص این بازی فاصله بگیرید و در قسمت هدکورترز چندنفره‌ی بازی، با انجام بازی‌های کلاسیک اکتیویژن استراحت کنید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.