Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نظر کارشناسان درمورد Xbox One X چیست؟

0

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس توانایی‌های بسیاری دارد که برای اشخاصی که به نرخ تصویر بالا و وضوح تصویر خارق‌العاده علاقه دارند کارآمد خواهد بود یا لااقل باید بگوییم که قرار است این‌گونه باشد. برای این که ببینیم آیا واقعا این کنسول همان‌طور که مایکروسافت می‌گوید مؤثر هست یا خیر با ما همراه باشید.

هنوز برای تصمیم‌گیری در مورد خریدن یا نخریدن ایکس‌باکس وان ایکس زمان باقی است و باید در نظر داشته باشید که فروش این کنسول قرار است تا از تاریخ ۷ نوامبر آغاز شود و مایکروسافت این کنسول را پیش از موعد در اختیار منتقدین گذاشته است تا مطالب راجع به سخت‌افزار به کار رفته در این دستگاه منتشر شود و منابع قابل اعتمادی برای کسانی که قصد خرج کردن از جیب خود را دارند مهیا باشد.

به طور خلاصه باید گفت که ایکس‌باکس وان ایکس بدون شک بهتر و سریع‌تر از کنسول قبلی مایکروسافت است اما این بهتر بودن الزاما برای شما ضروری نیست، مگر اینکه واقعا به تغییراتی که ایجاد می‌کند اهمیت بدهید.

خلاصه نظرات سایت‌های مختلف را راجع به این کنسول بخوانید.

 

Gamespot

«اگر تلویزیون 4k HDR دارید و هم‌اکنون یکی از کنسول‌های نسل فعلی را در اختیار ندارید و می‌خواهید یکی خریداری کنید، ایکس‌باکس وان ایکس انتخاب بسیار خوبی است.»

IGN

«باور این که عناوین اختصاصی مایکروسافت مانند Gears of War 4 می‌توانند به این خوبی و روانی روی ایکس‌باکسی اجرا شوند که هزینه‌ی آن نیمی از آن‌ چیزی است که باید برای یک پی‌سی گیمینگ پرداخت کنید دشوار است.»

USGamer

«باید بگوییم که 500 دلار برای آن‌چه که ایکس‌باکس وان ایکس در چنته دارد قیمت بسیار زیادی است.»

Digital Foundry

«بازی‌ها به صورت بی‌نقص با نرخ تصویر 60 اجرا می‌شوند و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.»

PC Gamer

«توجه دوباره‌ی مایکروسافت به  پی‌سی به این معنی است که برای بازی کردن بسیاری از عناوین نیازی به داشتن ایکس‌باکس ندارید. اگر یک پخش‌کننده‌ی بلوری 4k می‌‌خواهید ایکس باکس انتخاب بسیار خوبی است اما با این وجود گمان می‌کنم که انتخاب من همان ایکس‌باکس وان اس است که قیمت مناسب‌تری دارد.»

Destructoid

«همچنان به خاطر عناوین اختصاصی از پلی‌استیشن استفاده‌ی بیشتری خواهم کرد اما در مورد بازی‌هایی که برای چندین پلتفرم عرضه می‌شوند، احتمالا انتخاب من نسخه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس آن‌ها خواهد بود.»

Dualshockers

«اگر از بازی‌کننده‌هایی هستید که از عناوین چندپلتفرمه استفاده می‌کنند و می‌توانید با پرداخت پول بیشتر برای یک تجربه‌ی بهتر کنار بیایید، ایکس‌باکس وان ایکس را برای خریدن توصیه می‌کنیم.»

Engadget

«بهبود عملکرد ایکس‌باکس وان ایکس برای بازی‌کننده‌ها قابل لمس خواهد بود. این کنسول همان چیزی است که مایکروسافت وعده‌ی آن را داده بود؛ یعنی سریع‌ترین کنسولی که تا کنون ساخته شده است.»

 

Neowin

«اگر قصد خرید اولین ایکس‌باکستان را دارید، باید ایکس‌باکس وان ایکس را خریداری کنید. اگر یک ایکس‌باکس وان اس دارید و از آن راضی هستید، تا مدتی به ارتقاء احتیاج نخواهید داشت اما در غیر این صورت، خرید آن را پیشنهاد می‌کنیم.»

Polygon

«بدون شک بهترین کنسول برای بازی کردن عناوین چندپلتفرمه است. اما به دلیل محدودیت عناوین بهینه‌سازی شده برای این کنسول، بازی‌های کافی برای پیشنهاد دادن خرید این کنسول با توجه به قیمت بالاتر آن وجود ندارد.»

Ars Technica

«اگر خیلی علاقه دارید که بازی‌های ایکس‌باکس وان را با کیفیت 4k بازی کنید این کنسول را خریداری کنید. در غیر این صورت کنسول‌های ارزانتر و یا یک پی‌سی گیمینگ را در نظر داشته باشید.»

Gamasutra

«ایکس‌باکس وان ایکس کنسول جمع‌و‌جور و قدرتمند جذابی است اما این موضوع که گران‌قیمت‌تر از پلی‌استیشن 4 است به عنوان نقطه ضعف آن محسوب می‌شود، اما به هر جهت، ایکس کنسول قوی‌تری است.»

TrueAchievements

«اگر تلویزیون 4k ندارید بهتر است تا زمانی که بتوانید یکی تهیه کنید (برای خرید ایکس‌باکس‌ وان ایکس) دست نگه دارید. این موضوع همچنین در شرایطی که در حال حاضر یک ایکس‌باکس وان اس در اختیار داشته باشید نیز صادق است. اما برای افرادی که در این دو دسته قرار نمی‌گیرند و یا کسانی که می‌‌خواهند جدیدترین و بهترین کنسول را داشته باشند، ایکس‌باکس وان ایکس دستگاه ارزشمندی است.»

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.