Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جدول فروش هفتگی: Call of Duty: WW2 خیلی بیشتر از نسخه‌ی قبلی فروخت!

0

همان‌طور که انتظار می‌رفت عنوان تازه منتشر شده‌ی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» (Call of Duty: WWII) در اولین هفته‌ی انتشار خود توانست در رده‌ی اول پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا قرار بگیرد. این بازی در هفته‌ی منتهی به 5 نوامبر با فروش چشم‌گیر خود توانست فروش پایین عنوان قبلی که سال گذشته عرضه شده بود را جبران کند.

بعد از ندای وظیفه، قسمت جدید عنوان «فرقه اساسین» قرار گرفته است. Assassin’s Creed Origins با فروش این هفته‌ی خود به رتبه‌ی دوم رضایت داد. این‌جا می‌توانید راهنمای جامع این بازی را مطالعه کنید. بازی «فیفا 18» در حضور این بازی‌های جدید به رده‌ی سوم رسیده است.

با این‌که بازی ندای وظیفه توانسته تا کنون عرضه‌ی رضایت‌بخشی برای ناشر خود به ارمغان بیاورد، بدون ایراد هم نبوده است. سرورهای آنلاین این بازی در هفته‌ی اول با مشکلاتی مواجه شده و بسیاری از کاربران برای اتصال با مشکل مواجه شده بودند. نسخه‌ی پی‌سی این بازی در کم‌ترین زمان ممکن کرک شده است و کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند برای حل مشکلات این بازی به این مطلب مراجعه کنند. بازی Call of Duty: WWII نسبت به گذشته تغییرات گرافیکی بسیاری داشته است و از آن‌جا که بسیاری از کاربران ممکن است به اجرای بازی در حالت 4K علاقه‌ داشته باشند، می‌توانید در این مطلب تصاویر مقایسه‌ی گرافیکی بازی را مشاهده کنید.

بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» را استودیوی اسلج‌همر (Sledgehammer) ساخته است. این بازی با انتشار اطلاعاتی چند ماه قبل معرفی شد و حالا چند روز است که عرضه شده است و کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی به این بازی دسترسی دارند. سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را می‌توانید در این‌جا مشاهده کنید.

جدول ده بازی پرفروش این هفته را ببینید:

  1. Call of Duty: WWII
  2. Assassin’s Creed Origins
  3. FIFA 18
  4. Super Mario Odyssey
  5. Gran Turismo Sport
  6. Wolfenstein II: The New Colossus
  7. Forza Motorsport 7
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Forza Horizon 3
  10. Middle-earth: Shadow of War

لازم به ذکر است (مثل همیشه) که آمار فروش دیجیتالی بازی‌ها برای تهیه‌‌ی این رتبه‌بندی اعمال نشده است.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.