Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای نوامبر ۲۰۱۷ مشخص شدند

0

ماه نوامبر یک هفته است که شروع شده و سونی لیست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای این ماه را اعلام کرده است. شش عنوان جدید در این ماه به دارندگان اشتراک پلاس شبکه‌ی پلی‌استیشن برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا به صورت رایگان اهدا می‌شوند.

برای پلی‌استیشن 4 بازی Worms Battleground در سبک استراتژی و بازی Bound در سبک سکوبازی از همین امروز (7 نوامبر- 16 آبان) در دسترس قرار خواهند گرفت. به مناسبت سالگرد عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن هم، بازی Until Dawn: Rush of Blood از امروز (7 نوامبر-16 آبان) برای مدتی طولانی‌تر، تا 2 ژانویه به صورت رایگان در شبکه‌ی پلی‌استیشن باقی خواهد ماند.

در ماه نوامبر، دارندگان کنسول پلی‌استیشن 3 بازی‌های R-Type Dimensions و Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic را به رایگان دریافت می‌کنند. دارندگان کنسول دستی ویتا هم، بازی‌های Broken Sword 5: The Serpent’s Curse و Dungeon Punks را به رایگان دریافت خواهند کرد. دو بازی آخر به صورت کراس‌بای برای کاربران پلی‌استیشن 4 نیز در دسترس خواهند بود.

همه‌ی بازی‌های یاد شده از امروز به صورت رایگان برای اعضای ویژه‌ی پلی‌استیشن عرضه می‌شوند و کاربران پلی‌استیشن پلاس می‌توانند تا 5 دسامبر این بازی‌ها را امتحان کنند. بازی‌های ماه قبل را تا همین دو روز پیش می‌شد دریافت کرد، اما کاربران حالا برای دریافت MGSV و مجموعه بازی‌های Amnesia که در ماه اکتبر در این شبکه رایگان شده بودند، باید بهای بازی‌ها را بپردازند.

عناوین رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه نوامبر 2017:

PS4

  • Bound
  • Dungeon Punks (Cross-Buy with Vita)
  • Until Dawn: Rush of Blood (available until January 3)
  • Worms Battlegrounds

PS3

  • R-Type Dimensions
  • Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic

Vita

  • Broken Sword 5: The Serpent’s Curse (Episodes 1 & 2)
  • Dungeon Punks

مثل همیشه کاربران پلی‌استیشن 4 دست‌پرتر از دیگران هستند و با توجه به کراس‌-بای بودن عناوین عرضه شده برای ویتا، دارندگان پلی‌استیشن 4 از چهار بازی رایگان در این ماه برخوردار می‌شوند.

برای تهیه‌ی اشتراک پلاس و دسترسی به بازی‌های رایگان ماهیانه‌ای که سونی پیشنهاد می‌دهد، باید حق اشتراک ماهیانه یا سالانه بپردازید.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.