Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

باندل Skyrim هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن معرفی شد

0

تاریخ انتشار  نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim یعنی 17 نوامبر نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و باید بدانید که برای راحت‌تر شدن استفاده‌ی شما از این بازی دنیای باز، می‌توانید این بازی را از طریق باندل اسکایریم هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن دریافت کنید.

در این باندل، هدست واقعیت مجازی سونی، دوربین پلی‌استیشن، دو کنترلر پلی‌استیشن موو و خود بازی واقعیت مجازی اسکایریم قرار دارد که شامل اضافات Hearthfire، Dawnguard و Dragonborn نیز می‌شوند. همچنین در این باندل دیسک دموی به‌روزرسانی شده‌ای نیز قرار دارد که دموی 13 بازی واقعیت مجازی را در خود جای داده است.

این باندل به صورت همزمان با عرضه‌ی این بازی در تاریخ 17 نوامبر وارد بازار خواهد شد و می‌توانید آن‌ را به مبلغ 450 دلار آمریکا خریداری کنید. همچنین می‌توانید از امروز هم این باندل را پیش‌خرید کنید.

طرفداران این بازی مدت زیادی را منتظر تجربه کردن آن با واقعیت مجازی بوده‌اند. محبوبیت بازی The Elder Scrolls V: Skyrim نیازی به تأکید کردن ندارد و اگر هم نمی‌دانید خوب است در جریان باشید که این بازی توانسته بیش از 200 جایزه‌ی بازی سال را از آن خود کند و نتیجتاً اینکه طرفداران آن بتوانند آن را با واقعیت مجازی تجربه کنند بسیار مطلوب آن‌ها خواهد بود. اگر از طرفداران این بازی هستید که هیچ، اما اگر تاکنون آن را بازی نکرده‌اید قطعاً لذت بی‌نظیری از آن خواهید برد.

Skyrim واقعیت مجازی را می‌توانید بابا استفاده از هردو کنترلر‌های پلی‌استیشن 4 و با پلی‌استیشن موو بازی کنید.

این باندل به همراه سیستم به روزرسانی‌شده‌ی  واقعیت مجازی عرضه می‌شود که دارای طراحی جدیدی است تا بتوانید از کابل هدفون‌های استریو با هدست واقعیت مجازی استفاده کنید و همچنین سیم ارتباطی آن نیز باریک‌تر شده است. پردازنده‌ی این هدست نیز تغییر کرده است و اکنون از ورودی و خروجی اچ‌دی‌آر پشتیبانی می‌کند و به همین سبب دارندگان آن می‌توانند از این پس بدون جدا کردن بخش پردازنده از تلویزیون و پلی‌استیشن 4، محتوای اچ‌دی‌آر کنسول را روی تلویزیون تماشا کنند.

 

 

منبع Allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.