Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فصل دوم Westworld بهار سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد

0

اینطور که از توییت بازیگر این سریال در حساب‌ شخصی بازیگر این سریال، اوان ریچل وود پیداست،  فصل دوم سریال وست‌ورلد در بهار سال 2018 به مرحله‌ی پخش خواهد رسید.

وود که در این سریال ایفای نقش شخصیت دلورس را بر عهده دارد، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران این مجموعه درباره‌ی این که این فصل دوم این سریال چه زمانی پخش خواهد شد این جواب را داده بود. با این که وود تاریخ مشخصی برای این مسئله معرفی نکرد، باید گفت که بهار 2018 نزدیک‌تر از آن‌ چیزی است که گمان می‌کردیم.

سازندگان سریال وست‌ورلد، جاناتان نولان و لیزا جوی گفته‌ بودند که می‌خواهند زمان بیشتری را برای فصل دوم این سریال در نظر بگیرند تا بتوانند انتظاراتی که پخش فصل اول این سریال در مخاطبان ایجاد کرده بود را برآورده کنند. به همین خاطر شبکه‌ی اچ‌بی‌او به آن‌ها اجازه داده بود که زمان بیشتری را برای نوشتن و تولید فصل دوم اختصاص دهند.

وست‌ورلد قرار است تا جای سریال محبوب اچ‌بی‌او یعنی «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) پس از  پایان آن را به عنوان بزرگترین این شبکه‌ را پر کند. آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت یعنی فصل هشتم آن قرار است تا در سال 2019 از این شبکه پخش شوند و این باعث می‌شود که فصل دوم سریال وست‌ورلد در درجه‌ی دوم اهمیت قرار بگیرد.

در کمیک کان سن‌دیگو تریلر جدیدی برای فصل دوم این سریال منتشر شده بود. این تریلر با نگاه برنارد (با بازی جفری رایت) به جسد یک ببر و در حالی که موسیقی شاد «باید خودم باشم» از سمی دیویس جونیور در پس‌زمینه پخش می‌شود آغاز می‌شود. پس از آن میو (با بازی تندی نیوتون) را می‌بینیم که با ‌آرامش به منظره‌ی کشتار می‌نگرد و دلورس (با بازی ‌اوان ریچل وود) نیز سوار بر اسب، مهمانان جشن را هدف گلوله می‌گیرد. صورت مرد سیاه‌پوش نیز با خون پوشیده شده و به آرامی لبخند می‌زند. برای تماشای این تریلر اینجا کلیک کنید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.