Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی جدید Hitman در دست ساخت است

0

سازند‌ه‌ی بازی هیتمن اعلام کرد که هیتمن جدیدی هم‌اکنون در دست ساخت است. این بازی هنوز اسم ندارد و جزیات بیشتری راجع به آن در دسترس نیست، اما این اولین بار است که از زمان مستقل شدن IO از اسکوئر اینکس حرفی از عنوان جدیدی در این مجموعه زده می‌شود. این جدایی به دلیل نگرانی‌ها بابت کنسل شدن این فرنچایز و استودیو صوت گرفته بود.

مدیر ارشد اجرایی IO، هاکان آبراک، در پستی در رابطه با نسخه‌ی سال بازی Hitman خبر داده بود که بازی جدید این مجموعه در راه است. او گفته بود: «در رابطه با هیتمن بعدی باید بگویم که پیشرفتمان بسیار خوب بوده است و قابلیت‌ها و امکانات جدید و هیجان انگیزی را به بازی اضافه کرده‌ایم که برخی از آن‌ها نیز برای اولین بار به این مجموعه معرفی خواهند شد و بی‌صبرانه مشتاقیم تا آن‌ها را با شما نیز به اشتتراک بگذاریم. برای این موضوع باید صبر کنید، چرا که تا سال 2018 قصد صحبت کردن راجع به این موارد را نداریم.»

مشخص نیست که خبر معرفی  بازی هیتمن بعدی برای بازی ریبوت سال 2016 هیتمن به چه معنی خواهد بود. IO سال پیش گفته بود که این بازی در واقع تنها فصل اول از برنامه‌ی سه قسمتی آن‌ها است. این شرکت همچنین نسخه‌ای فیزیکی از این بازی را به نام Hitman: The Complete First Season منتشر کرده است. با این که بازی جدید نسخه‌ی سال بازی هیتمن دارای محتوای جدیدی است، اما فصل دوم یا سوم محسوب نمی‌شود و خبری از این که آیا این فصل‌ها هنوز هم قرار است منتشر شوند یا خیر در دسترس نیست.

در جای دیگری از این پست، آبراک اعلام کرده بود که هیتمن هم‌اکنون از مرز 7 میلیون بازی‌کننده گذشته است اما مشخص نیست که آیا این آمار شامل کسانی که تنها قسمت اول رایگان آن را دانلود کرده‌اند نیز می‌شود یا نه.

همچنین به‌روزرسانی Hitman برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نیز در حال حاضر در دسترس است. در این به‌روز‌رسانی گزینه‌های 4k و نرخ‌تصویر بالاتر برای کاربران این کنسول در نظر گرفته شده است و همچنین رابط کاربری برای کلیه‌ی کاربران هم تغییر یافته و امکانات جدیدی نیز به بازی افزوده شده است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.