Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

لیست بهبودهای گرافیکی The Middle-Earth: Shadow Of War در ایکس‌باکس وان ایکس اعلام شد

0

ایکس‌باکس وان ایکس (Xbox One X) روز گذشته در بازار جهانی عرضه شد، و عناوین تازه عرضه شده در کورس رقابت برای اجرای بهینه در این کنسول قدرتمند قرار گرفته‌اند. بازی The Middle-Earth: Shadow Of War یکی از عناوینی است که علاوه بر عملکرد خوب در بازار، توانسته رضایت منتقدان را نیز جلب کند، و حالا لیست تغییرات و بهبودهای گرافیکی این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس منتشر شده است.

اگر هنوز با کنسول ایکس‌باکس وان ایکس آشنا نیستید، می‌توانید این مطلب را بخوانید و هر آن‌چه لازم است در مورد کنسول جدید مایکروسافت بدانید را یک‌جا به دست آورید. به علاوه، می‌توانید اخبار و اطلاعات مورد نیاز درباره بازی The Middle-Earth: Shadow Of War را این‌جا بخوانید. همچنین اگر از کاربران پی‌سی هستید و در نصب این بازی هرگونه سوال یا مشکلی دارید، این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

اولین تغییرات بازی در زمینه‌ی گرافیک، حول محور وضوح تصویر می‌چرخند. جزئیات بافت‌ها در این نسخه از بازی افزایش یافته است، 4K واقعی وضوح تصویری است که بازی در آن اجرا می‌شود و ویدئوهای بازی همه در این کیفیت به اجرا در می‌آیند. امکانی به نام Favor Quality شرایط نورپردازی بازی را بهبود می‌بخشد، دورنمای بازی را بیشتر می‌کند، تعداد چندضلعی‌های اشیا را چند برابر می‌کند و از این قبیل. تغییرات درتصویر زیر یاده شده‌اند:

ناشر این بازی، شرکت برادران وارنر به تازگی اعلام کرده است که چهار بسته‌ی الحاقی جدید برای این بازی در نظر دارد که به زودی برای آن عرضه می‌شوند. این ماه اولین قبیله‌ی جدید این بازی رونمایی شده است. اولین قبیله‌ی جدید این بازی «قبیله‌ی قاتلین» است که مجموعه‌ای از اوک‌ها با قابلیت گیر انداختن بازی‌کننده در هر جایی از نقشه هستند.

کسانی که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی را خریداری کرده‌اند و حالا می‌خواهند بازی را روی ایکس‌باکس وان ایکس بازی کنند، می‌توانند بازی را به طور رایگان به‌روزرسانی کنند و از این تغییرات بهره‌مند شوند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.