سازندگان Battlefront II به شکایات بازیکنان پاسخ می‌دهند

0

همان‌طور که پیشتر وعده داد شده بود، EA جلسه‌ی سوال و جوابی برگزار کرد که در آن، برخی از توسعه‌دهندگان بازی Star Wars: Battlefront 2 به سوالاتی راجع به این بازی تیراندازی پرحاشیه پاسخ بدهند. تولیدکننده‌ی ارشد، جان واسیلزیک؛ همکار کارگردان طراحی، دنیس برنوال، و تولید‌کننده پاول کسلین همگی در این برنامه شرکت کردند و زمانی را برای سوالات عموم در خصوص زمان آزادسازی قهرمان‌ها، پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بسیاری موارد دیگر اختصاص دادند.

برنوال گفت که استودیو DICE باور دارد که یک عنوان بسیار جالب، هیجان انگیز و زیبا خلق کرده است و بسیاری نیز این گفته را قبول دارند. اما همان‌گونه که سایت‌های بررسی بازی‌های ویدئویی در مطالب خود اعلام کرده بودند، سیستم پیشروی در بازی مشکلات خود را دارد.

او گفت: «ما بازی جالب، هیجان‌انگیز و زیبایی را خلق کردیک اما به خاطر مشکلات موجود در آن، این نکات به درستی دیده نشدند. این مشکل را حل خواهیم کرد.» او همچنین افزود که DICE در آینده جزئیات تغییراتی را که در باری صورت خواهند داد را منتشر خواهد کرد.

از نکاتی که در این جلسه به آن پرداخته شده بود، نظرات منفی در رابطه با سیستم  جعبه‌ها بود. واسیلزیک در این مورد گفت: «فکر می‌کنم نگرانی‌های بازیکنان در این زمینه به طور واصح به ما رسیده باشد». او گفت که دایس برنامه دارد تا سیستم جعبه‌ها، محتوا و مکانیزم‌های پیشروی در بازی را اصلاح کند تا بازی به جایی برسد که بازیکنان در همه‌ی مراحل تجربه‌ی متعادلی داشته باشند.

واسیلزیک همچنین گفت که دایس قصد دارد گزینه‌های موجود در برابر بازیکنان برای پیشروی در بازی را گسترش دهد و هدف این است که حق بازیکنان حق انتخاب بیشتری داشته باشند. او اضافه کرد: «تقریبا حاضریم در تمامی قسمت‌های بازی تجدید نظر کنیم تا بازی‌ را برای بازیکنان بیشتری لذت‌بخش کنیم.»

برنوال دربراره‌ی برنامه‌های دایس برای عادلانه و برابر نگه داشتن تجربه‌ی بخش چندنفره‌ی این بازی صحبت کرد. با این که تاثیرگذاری شما در بازی چندنفره به مهارتتان بستگی خواهد داشت اما دایس می‌خواهد که سیستم خود را طوری بهینه کند که بازیکنانی با سطح یکسان با یکدیگر مواجه شوند.

او گفت: «نباید هیچ‌وقت با بازیکنانی مواجه شوید که بسیار ماهرتر از شما هستند. در نهایت تاثیرگذاری شما در نتایج به مهارتتان بازخواهند گشت و نه استار کارت هایی که در اختیار دارید. اگر اینطور نباشد مسئله را بررسی خواهیم کرد. اطلاعات ما ماجرا را مشخص خواهند کرد و تغییرات لازم را اعمال خواهیم کرد. ما اطلاعات میلیون‌ها مسابقه را بررسی می‌کنیم و به صورت مداوم آیتم‌ها را تغییر خواهیم داد و بازی را متعادل‌تر می‌کنیم تا تجربه‌ای عادلانه و سرگرم‌کننده برای تمامی بازیکنان محیا شود.»

از دیگر نکات مهم، سقف اعتبار در حالت آرکید بازی بود. کسلین گفت که این محدودیت به این دلیل اعمال شده که بازیکنان نتوانند از حالت آرکید به عنوان وسیله‌ای برای به دست آوردن اعتبار و استفاده از آن در حالت بازی چندنفره استفاده کنند.

منبع Gamespot
مطالب مرتبط

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.