Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نظرات منتقدان در مورد سریال The Punisher چیست؟

0

جدیدترین عنوان از مجموعه‌های دنیای گسترده مارول نتفلیکس عرضه شده است. سریال مجازاتگر (The Punisher) حول شخصیت فرنک کسل می‌چرخد که پس از معرفی شدن در فصل دوم مجموعه Daredevil، جدا از قانون و به تنهایی خود به دنبال اجرا کردن عدالت است. به نظر شما منتقدین در رابطه با این سریال جدید از دنیای مارول چه فکری می‌کنند؟ در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

در ادامه تعدادی از نظرات مثبت و منفی منتقدان درباره این مجموعه را مشاهده می‌کنید. البته بد نیست بدانید که تا الان متای سریال The Punisher در سایت معتبر متاکرتیک حدود 54 از 100 است که نمی‌تواند خبر زیاد خوبی برای نتفلیکس باشد.

  • نام سریال: مجموعه مجازاتگر از دنیای مارول
  • تاریخ پخش: بیست و سوم آبان
  • ستارگان سریال: جان برنتال، ابون ماس-باچراچ، بن بارنز، امبر رز رو و دبورا ان وال
  • تعداد اپیزودها: 13 قسمت

GameSpot

“سریال مجازاتگر همان راهی را رفته است که مجموعه جسیکا جونز و فصل اول دیردول قبلا طی کرده‌اند. قرار نیست هیچ‌گونه قدرت فرابشری یا جادو در این مجموعه خودنمایی کند. حتی خبری از یک سازمان سری یا دست‌های پشت پرده هم نیست که در ادامه و با یک حرکت گروهی و حماسی رسوا شوند (حداقل در 6 اپیزود اول چنین چیزی نخواهیم دید). فقط با فرنک، ارتش، سازمان CIA و دیگر عوامل دولتی سر و کار داریم که خانواده او را نابود کرده‌اند.”

Variety

“به لطف بازی بی‌نقص جان برنتال در نقش شخصیت فرنک کسل و روایت داستانی هوشیارانه استیو لایتفوت، سریال مجازاتگر با معرفی یک کاراکتر زخم‌خورده‌ی خطرناک و تعریف داستان او به تکرار موفقیت‌های سریال جسیکا جونز مارول نزدیک شده است.”

New York Times

“با پیشروی در طول فصل، المان اکشن نمود بیشتری پیدا می‌کند اما مجموعه مجازاتگر هیچ‌گاه به طور کامل به ریشه‌های خود در دنیای مارول متصل نمی‌شود، چیزی که تمامی سریال‌های قبلی مارول-نتفلیکس فارغ از فاصله‌ای که با کمیک‌بوک‌های خود گرفته‌اند، به آن وفادار مانده‌اند.”

L.A. Times

“شاید بزرگ‌ترین مانع در راه موفقیت سریال مجازاتگر این است که مخاطبین آن یاد گرفته‌اند که چگونه و چه وقت در برابر خشونت مقاومت کنند.”

نظر شما در مورد این سریال چیست؟

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.