Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Warhammer 40000: Gladius – Relics of War معرفی شد

0

استودیو‌های اسلیثرین و گیمز ورکشاپ همکاری خود را به منظور ارائه‌ی روشی تازه برای تجربه‌ی دنیای بازی Warhammer 40000 تجدید می‌کنند.

در بازی Warhammer 40000: Gladius فانتزی علمی گاتیک و تاریک آینده به شیوه‌ای به کار برده می‌شوند که تاکنون تجربه نکرده‌اید. در این بازی خط داستانی جدید و عمیقی تعبیه شده است که عناصر گیم‌پلی بازی 4X را با سیستمی متمرکز بر مبارزه ترکیب می‌کند. اکنون پیشرفت تکنولوژی، ساخت زیربنا‌ها و اکتشاف دنیای ناشناخته در کنار مدیریت نیرو‌های نظامی و قهرمانانی با توانایی‌های خاص و ابزار جنگی پیشرفته قرار می‌گیرند.

Warhammer 40000: Gladius طراحی شده است تا چهار تجربه‌ی متفاوت از گیم‌پلی را به ارمغان بیاورد و این به فکشن انتخابی بازیکن بستگی دارد. این فکشن‌ها که شامل Space Marines، Astra Militarum، Orks و Necrons می‌شود، ویژگی‌های شخصیتی بسیار متفاوتی دارند که این تفاوت‌ها در رشد و توسعه و همچنین نحوه‌ی تعامل آن‌ها با یاران و دشمنان به چشم می‌خورد. این موضوع باعث می‌شود که بازی این خاصیت را داشته باشد که بتوان آن را مرتبا تجربه کرد و تجربه‌ای مشابه را از راه‌هایی کاملا متفاوت به ارمغان بیاورد.

در این بازی همچنین تفاوت بسیاری در بازی به صورت تک‌نفره و یا چند‌نفره وجود دارد. داستان بازی از اول طراحی شده است تا بازیکنان قادر باشند دنیایی کاملا جدید را کشف کنند و توسعه‌ی یک امپراطوری را از ابتدا به دست بگیرند. با کشف کردن اشیاء تاریخی و انجام دادن ماموریت‌های مختلف می‌توانید در حین پیشرفت در داستان بازی، از راز‌های سیاره‌ نیز پرده بردارید.

سیستم چندنفره‌ی همزمان بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد که راه و روش خود را برای پیروزی انتخاب کنند و در این راه با حرف‌های زنده، زمان و موانع طبیعی موجود در بازی Gladius درگیر باشند.

اگر می‌‌خواهید اولین رونمایی بازی Warhammer 40000: Gladius – Relics of War را ببینید، روز جمعه، اول دسامبر، یا دهم آذرماه، به کانال رسیمی اسلیثرین در توییچ مراجعه کنید.

منبع Allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.