Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جزئیاتی از محتواهای در راه انتشار بازی Call of Duty: WW2 فاش شد

0

سلاح و حالت‌های بازی مختلفی که قرار است در آینده نزدیک برای عنوان «ندای وظیفه: جنگ جهانی دو» عرضه شود، طی یک ویدیو روی پایگاه یوتیوب لو رفت. این ویدیو اکنون از روی یوتیوب حذف شده است. در رابطه با حالت‌های جدید می‌توان به حالت Gun Game اشاره کرد که یک مود کلاسیک است و در بازی باید هر بازیکن تلاش کند که اولین قتل را با هر کدام از سلاح‌های بازی به ثبت برساند. همانند قبل در این مود از بازی Call of Duty: WW2 نیز پس از کشتن افراد با هر نوع از اسلحه‌ها، سلاح شما تغییر می‌کند.

در زمینه سلاح هم باید منتظر انتشار اسلحه‌هایی مانند Gewehr 43 و Sten باشیم اما در ویدیوی انتشار یافته هیچ‌کدام مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند تا با کارکرد آن‌ها آشنا شویم. گذشته از این، هیچ‌گونه تاریخ انتشار یا نحوه دریافتی برای این محتواها اعلام نشده است. مطمئنا بخشی از این موارد در قالب دی‌ال‌سی‌های آینده بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد اما تعدادی از آن‌ها هم به صورت رایگان ارائه خواهد شد. تا الان نه اکتیویژن و نه اسلج‌همر موضع رسمی خود درباره این محتواها را مشخص نکرده‌اند. در صورتی که می‌خواهید از بابت رسمی بودن این موارد اطمینان حاصل نمایید، گیم‌نیوز را دنبال کنید. تا آن موقع اگر سوالی در مورد بازی کال آف دیوتی: جنگ جهانی دو دارید، می‌توانید به اینجا مراجعه فرمایید.

منبع GAMESPOT

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.